Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-26, 11:21   #1
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Slutspelet, och NHL - 26/27 Mars


Vad spelas idag/i natt tro ?

15:00

Färjestad - AIK
Skellefteå - Luleå

18:05

NY Rangers.....@..... Boston Bruins

21:05

Colorado Avalanche.....@..... LA Kings

00:05

New Jersey Devils.....@..... Buffalo Sabres
Washington Capitals.....@..... Montreal Canadiens
Philadelphia Flyers.....@..... New York Islanders
Tampa Bay Lightning.....@..... Carolina Hurricanes
Toronto Maple Leafs.....@..... Detroit Red Wings

01:05

Dallas Stars.....@..... Nashville Predators
St. Louis Blues.....@..... Minnesota Wild

01:35

Anaheim Ducks.....@..... Chicago Blackhawks

03:05

San Jose Sharks.....@..... Phoenix Coyotes

04:05

Calgary Flames.....@..... Edmonton Oilers
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 12:05   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Spelar Saik och över 4.5 i den matcen! Tror på en ordentlig urladdning ifrån skellefteå idag och Luleå har visat att de gör mål. Hinner inte med mycket mer motivering tyvärr. Båda de förra matcherna har slutat över 5.5.
Dags för Lehtonen och co att kliva fram? Arlbrandt fortsätter att göra mål? Bröderna abbot och vihko producerar? Väldigt bra offensiva backar i båda lagen (inte minst i skellefteå). Behöver väl inte sägas att Rundblad är ett geni offensivt. Defensivt tycker jag han gör blunders varje match :S.
Tycker linan bör ligga på 5.5
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 12:27   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 380

mjöl
Stats: 497 - 627 - 59
ROI: 99.51%
Vinstprocent: 44.22%

Standard

Vettefan om man vågar spela på SAIK. Det är något magiskt över Luleå, totalt utspelat i två matcher, men man har ändå lyckats vinna.
Sist satt jag på resultatspel 2-3 samt maxspel på SAIK och sen kommer Vihko och...ja..
ja ä int bitter
MrKoreander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 12:53   #4
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Lutar åt ett överspel i LA matchen tror jag nog.
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 13:01   #5
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Och står Reimer så spelas rak på Toronto till 3.40!
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 13:36   #6
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

-1,5 på LA Kings lirat. 2.10 är kanske ett snålt odds men det lutar åt en blowout här ikväll. Kings behöver alla poäng de kan få och visade lite styrka senast mot San José. Laget har haft lätt för Colorado den här säsongen och vann senast med 4-3 efter att mycket onödigt släppt in 3 mål under den andra halvan av matchen. Kings hade 4-0 innan raset. Ett mycket formsvagt och skadedrabbat Colorado lär få stora problem mot ett Kings som taggar för slutspel.

Överspelet är inte heller någon dum idé. Säsongens matcher lagen emellan har slutat 6-4, 5-0 och 4-3 i Kings favör. Enligt www.leftwinglock.com startar Quick för Kings och Budaj för Avalanche. Budajs statistik imponerar inte i år samtidigt som Quick har släppt in minst sagt konstiga mål de senaste 4 starterna. Bland annat ett skott från halva planen mot Minnesota.

Blir lite grinig på bet365 att man inte kan lira vinstmarginal på den här matchen, spelet finns på alla andra matcher inatt och jag har aldrig förr sett att det inte funnits på någon match.

Senast redigerad av gufimuse den 2011-03-26 klockan 13:38.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 15:09   #7
 
Incinerate!s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 78

Hockey mm. med motivering!
Stats: 36 - 25 - 0
ROI: 134.61%
Vinstprocent: 59.02%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
-1,5 på LA Kings lirat. 2.10 är kanske ett snålt odds men det lutar åt en blowout här ikväll. Kings behöver alla poäng de kan få och visade lite styrka senast mot San José. Laget har haft lätt för Colorado den här säsongen och vann senast med 4-3 efter att mycket onödigt släppt in 3 mål under den andra halvan av matchen. Kings hade 4-0 innan raset. Ett mycket formsvagt och skadedrabbat Colorado lär få stora problem mot ett Kings som taggar för slutspel.

Överspelet är inte heller någon dum idé. Säsongens matcher lagen emellan har slutat 6-4, 5-0 och 4-3 i Kings favör. Enligt www.leftwinglock.com startar Quick för Kings och Budaj för Avalanche. Budajs statistik imponerar inte i år samtidigt som Quick har släppt in minst sagt konstiga mål de senaste 4 starterna. Bland annat ett skott från halva planen mot Minnesota.

Blir lite grinig på bet365 att man inte kan lira vinstmarginal på den här matchen, spelet finns på alla andra matcher inatt och jag har aldrig förr sett att det inte funnits på någon match.
Jag måste säga att det är ett svårt spel... Kolla senaste 3 matcherna som lagen haft. Visserligen har COL spelat dåligt tidigare, och i synnerhet på bortaplan - men dom senaste matcherna som båda lagen spelat är den viktigaste faktorn enligt mig. Mycket osäkert!
Jag spelar OAVGJORT i TB, PHL, DAL-matcherna
Incinerate! är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 15:46   #8
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Incinerate! Visa inlägg
Jag måste säga att det är ett svårt spel... Kolla senaste 3 matcherna som lagen haft. Visserligen har COL spelat dåligt tidigare, och i synnerhet på bortaplan - men dom senaste matcherna som båda lagen spelat är den viktigaste faktorn enligt mig. Mycket osäkert!

Självklart baserar jag mina tankar på deras senaste matcher. Kings har ställts mot 3 lag med form och vunnit två av dom på straffar och förlorat en. Det har varit tuffa och täta matcher. Colorado har mött sämre motstånd utan att imponera. Skadelistan är diger och ja, det mesta talar väl emot dom. Det enda som jag tycker talar för dom är att de faktiskt tagit några segrar på slutet och fått upp självförtroendet en aning. Säkerligen är de revanchsugna på Kings också.

För övrigt finns det hur mycket annan statistik att grotta ner sig i som jag går lite efter.

Jag känner mig säker, men i sport och spel är ingenting säkert så
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 19:49   #9
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Ogiltigt spel-ID: 333517


Ogiltigt spel-ID: 333522


Ogiltigt spel-ID: 333516


Ogiltigt spel-ID: 333521


Ogiltigt spel-ID: 333520


Ogiltigt spel-ID: 333519


Ogiltigt spel-ID: 333518

__________________
I was bangin 7 gram rocks, that's how I roll - winning
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
EEEmill (+10)

Senast redigerad av Xamdam den 2011-03-27 klockan 03:35.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 23:35   #10
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kings gjorde ju sitt, så jag är mäkta nöjd för den här kvällen. Lycka till med era spel nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+1)
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td