Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-29, 01:29   #1
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

29/3 Skellefteå-Luleå


Vad tror vi om denna match?

Efter fyra raka kryss är min känsla att det kan vara läge att kliva in med ett -1,5 spel på endera laget. Krysset lär bli totalt sönderspelat och därmed knappast erbjuda något värde. I skrivande stund erbjuder inte ett enda bolag ett odds på 4,xx för kryss.

Min filosofi är att det i längden betalar sig väl att gå mot strömmen. Då "alla" förväntar sig en jämn match skulle jag därför lägga ett -1,5 spel på det lag jag väljer att satsa mina kulor på. För även om serien har varit ruskigt jämn än så länge så är det ishockey vi snackar om. Det lag som eventuellt ligger under när matchen börjar gå mot sitt slut kommer att satsa hejvilt framåt då det här är en match inget av lagen (i synnerhet Skellefteå) har råd att förlora.

-1,5 på Skellefteå ger 2,75 hos Betsson vilket känns helt ok. Vet ej vad -1,5 på Luleå ger, men det torde vara avsevärt högre. Beroende på ens egen bedömning av vilket lag som är starkast tror jag att det är här man hittar det största spelvärdet.
__________________
Kryssa lugnt:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 11:10   #2
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Just nu erbjuder Pinnacle 4.25 för X annars är det, som du skriver, inte många bolag som erbjuder över 4
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td