Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-04, 22:24   #1
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

2011-05-04 Tampa Bay Lightning - Washington Capitals (NHL)



Datum: 2011-05-04
Tid: 00:35
Sport: Ishockey
Land: Internationell
Liga: NHL
Match: Tampa Bay Lightning - Washington Capitals
Period: ml

Spel: Washington Capitals
Insats: 4/5 units
Odds: 2.05
Bolag: Bet365

Motivering:
Tampa leder med 3-0 i matcher och tror jag kommer börja slappna av. Samtidigt så har dom faktiskt haft en enorm flyt som vunnit dessa 3. Kunde lika gärna stått 3-0 till Caps.
Lite statistik så är Caps 10-3 i tampa och underdogen är 5-0 mellan dessa lag.

Med anledning av att Tampa kan nog slappna av lite grann ikväll och Caps kommer går för fullt så känns denna 2:a riktigt bra och om puckarna studsar lite med caps så kan det bli en komfortabel seger.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 22:50   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Tror tvärtom här - tror alltså att Tampa avgör hemma - finns absolut ingen risk att de slappnar av - det är titeln om Stanley Cup detta handlar om - då kör man in i kaklet, i varje match...!

Här har Tampa gyllene läge att skaffa sig lite extra vilotid för att läka på huvud, kropp och själ - den chansen bommar de ej... En förlust här hemma och serien lever i allra högsta grad - varför riskera detta genom att "slappna av" - förstår att du menar ofrivilligt och omedvetet, men jag anser att dessa lag har såpass mycket rutin utav att spela i slutspel och att de gamla rinkrävarna tar hand om allt som skulle kunna tänkas vara att "slappna av" hos ungtupparna...

Hoppas jag har rätt!

Men lycka till dig, men mest till mig...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 22:59   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Jag kan inte välja sida så jag gick in på Ö/U 5 istället. För Washington är det bara full fart framåt och jag tror att Tampa vill avsluta denna serie så de har bara allt att vinna. Inga dunder odds men jag plockar 1.74 hos Bet365 så slipper jag välja sida

EDIT: Över 5 alltså.

Senast redigerad av Pettzon2 den 2011-05-04 klockan 23:03.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 23:44   #4
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 335


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

håller med pettzon2 kör också in en över 5
Zeppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 23:57   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tampas första slutspel på 4 år, så en "massa rutin" är väl att ta i.. desperation brukar slå väl ut, å att Caps blir 0:ade när Pens fick fram en 7e avgörande ser jag som rätt avlägset, även om det faktiskt rimligtvis inte spelar ngn roll när det bara gäller en match.. jag tar dock gärna desperation före hemmaplansfördel, å tror på caps.. spelar dock inte alls.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 14:43   #6
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
tampas första slutspel på 4 år, så en "massa rutin" är väl att ta i.. desperation brukar slå väl ut, å att Caps blir 0:ade när Pens fick fram en 7e avgörande ser jag som rätt avlägset, även om det faktiskt rimligtvis inte spelar ngn roll när det bara gäller en match.. jag tar dock gärna desperation före hemmaplansfördel, å tror på caps.. spelar dock inte alls.

Titta hellre på lagets "rooster" - där finner du ett antal spelare med mycket rutin från NHL-slutspel - kanske inte i just Tampa, men de har ju spelat i andra lag också...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 16:01   #7
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Tog inte med i beräkningarna att Caps 1:a Center heter Nicklas Bäckström och är totalt oduglig i måste matcher. Med han bredvid Ovie kommer dom aldrig vinna någon titel
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td