Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-13, 12:18   #1
 
TipsKungens avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 706

Mina rekar
Stats: 14 - 11 - 0
ROI: 113.34%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

2011-05-13 Finland - Ryssland (Live Wor Ch)



Datum: 2011-05-13
Tid: 20:15
Sport: Ishockey
Land: Live Wor Ch
Liga: Live Wor Ch
Match: Finland - Ryssland
Period: ft

Spel: Ryssland
Insats: 400
Odds: 1.95
Bolag: Paf

Motivering:
Efter den här veckans stora framgångar i Spanien för mig är det helt plötsligt ett väldigt magert utbud idag och inte speciellt mycket som lockar. Ett intressant spel fnns dock och det hämtar jag från ishockey VM i Slovakien.

Finland övertygade inte fullt ut vid 4-1 mot Norge igår utan hade egentligen bara en bra period i andraperioden. Är i semifnal utan att ha sats på prov och nu tar det stopp. Ryssland har agerat lojt och nonchalant och bara gjort det som behövts fram till kvartsfnalen igår. Matchen mellan Ryssland och Kanada igår turneringens överlägset bästa sett till kvalitet och tempo och ryssarna stod för en urstark vändning när Kovalchuk avgjorde 2-1. Ryssland har turneringens överlägset bästa trupp då alla stjärnorna ställer upp mangrant för sitt land. Här är det inget snack om NHL spelare som är slitna eller småskadade. Ovechkin kastade sig i ett plan direkt efter att Washington
blev utslagna. Se och lär alla bortskämda svenska proffs! Jag håller Ryssland som klara favoriter ikväll och 1,95 på tvåan är bra!
Finns annars till 1,90 hos Ladbrokes med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ljepoje (+1)
TipsKungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 14:32   #2
 
Ljepojes avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 175

BetRush
Stats: 46 - 26 - 8
ROI: 102.61%
Vinstprocent: 64.00%

Standard

Kommer lira Suomi - Ryssland på livespelet då oddsen ändras till/från.

Tjeckien - Sverige till 1,85 (Expekt) är annars ett spel som lockar ... =)
__________________
RADIO P3 :: " Lättast att spela bort pengar hos Svenska Spel "
Ljepoje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td