Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-27, 18:31   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

NHL 28/5


Sista matchen innan finalen och jag fick för mig i slutet på grundserien att Tampa skulle vinna cupen. Trodde att dom skulle ha lättare för Boston än vad dom har haft och har sett tafatta ut stundvis.

Har inte bestämt mig för om jag ska spela på Boston eller Tampa ikväll.

Lutar åt Tampa ML och ö5.5 lite kluven på ö5.5 spelet dock. Jag tror att det gäller att det kommer ett hyfsat tidigt mål från det ena eller det andra laget för att det ska spraka loss. Båda lagen kommer nog jaga ganska duktig för att få dit en kvitteringspuck.

Målskyttet har sett bra ut från båda lagen tycker jag.

Får suga på denna karamellen, hmm..

Tankar?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 20:55   #2
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 39
Standard

Överspelet beror helt på vilket humör Tim Thomas är på för kvällen. Spikar han igen, ja då är det jobbigt. Känns som att det kan gå precis hur som helst. För att dra en klyscha.

Har faktiskt sett varenda match i denna matchserie, och det känns ändå som att det lutar åt Boston. Men oddset är tråkigt. Bostons PP är däremot helt katastrofuselt, inte bara att de inte gör mål, de skapar absolut ingenting. Samtidigt imponerar Tampa Bays försvar. Tampa Bays powerplay var raka motsatsen senaste matchen - helt magnifikt.

Utgångstipset blir ändå Boston, de är det bättre laget. Samarbetar Thomas i kassen så ska det bli seger.
adek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 00:26   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Det blev spel på TB ML och ö1.5 1P.

Tror att Stamkos och St. Louis fixar detta ikväll. Hoppas mer än jag tror dock. Oavsett hur detta slutar så kommer vinnaren från denna matchserie lyfta pokalen när finalserien är slut. Tror inte alls på Vancouver faktiskt..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 00:48   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Tror på Boston och tror även att Boston lyfter pokalen. Eftersom jag är evigt fattig student så satsar jag tio tändstickor på detta!
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td