Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-03, 15:04   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Svensk hockey 3/2


Tänkte lägga upp ett par rekar idag, har gått bra på sistone så tänkte dela med mig när man är uppe i ett flow.

Match1 Södertälje - brynäs u5.5 odds 1.7

Brynäs är lite som boston i NHL, gör inte mkt mål och släpper heller inte in spec mkt mål. Idag möter man södertälje borta efter att senast ha förlorat borta mot färjestad med 4-3. Södertälje spelade match så sent som igår hemma mot linköping och lyckades bara mäkta med 1 mål dock släppte man in 3 mot ett av elitseriens mest offensiva lag. Det man brukar ha som regel när man förlorat och poängen börjar vara viktiga i kamp om slutspel/undvika kvalplats är att se till att hålla rent hemåt och göra mål på de chanser man får. Tror att brynäs antagligen vinner denna match med udda målet då Markström är svår att få hål på.

Match 2

Luleå - Modo 2a odds 2.4

Detta känns som en måste match för modo, dock även för luleå som vid förlust bara har 1 poäng ner till just modo. Möjligtvis börja luleå känna av detta då man verkar ha skyllt den senaste tidens dåliga trend(bara 1 vinnst på de 6 senaste matcherna) på jonatan hedström. Om det var bra eller dålig att sparka honom visar sig ikväll. MoDo har dessutom vunnit de senaste 6 av 7 mötena. Visst de flesta av dessa var länge sen, men historien brukar ha en tendens att upprepa sig. Tycker att 2.4 är klart spelbart, den sparsamme spelar x2 till 1.5. Då x chans alltid känns extra stor när det är derby och i slutet av på säsongen

Match 3

Rögle - Skellefteå 2a odds 1.95

Well, inte så svårt att analysera denna kanske. Skellefteå är formstarka för tillfället och rögle har inget att spela för. Det har däremot skellefteå som vid vinnst ev kan knipa en 4e plats för hemma fördel under slutspelet.

Match 4
Oskarshamn - aik 2a odds 1.7
Aik är i grund och botten ett bättre lag, denna rek finns på flera andra sidor så tänker inte skriva något spec.
dough är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 15:07   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Elitseriematcherna är imorgon
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 15:09   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Haha oj, såg att det var fel datum nu,, Vet inte hur man ändrar så här i efterhand, men rekarna är bra även imorgon
dough är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 15:16   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Jodå, Modo känns bra.
Missade visserligen lördagens matcher så såg varken Luleå eller Modo då. Men Modo såg bra ut både borta mot Frölunda och Linköping innan det. Och Luleå har ju inte rosat marknaden på slutet.
Tycker även FBK känns bra, då de alltid tänder till lite extra mot Djurgården.
Men avvaktar morgondagen med ev elitseriespel.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 16:29   #5
 
Addees avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 193
Standard

"Rögle - Skellefteå 2a odds 1.95

Well, inte så svårt att analysera denna kanske. Skellefteå är formstarka för tillfället och rögle har inget att spela för. Det har däremot skellefteå som vid vinnst ev kan knipa en 4e plats för hemma fördel under slutspelet."

Rögle har fått in lite färskt blod genom en tjeck och en kanadensare dock kommer inte tjecken att spela. Vidare saknar de Colliton och Alcen imorgon men Scandella är tillbaka.
Historiskt har Rögle haft svårt för Skellefteå. Det känns som att det är lite nu eller aldrig för Rögle.
Att de inte har något att spela för köper jag inte, de är efter men chansen finns, dock inget som talar för det. Däremot tror jag och vet att det är viktigt att börja hitta tillbaka till spelet för att vara i någorlunda form i kvalserien.
Svår match, får suga på den karamellen till imorgon känner jag
Addee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 16:31   #6
 
Addees avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 193
Standard

[QUOTE=dough;10931]
Match 3

Rögle - Skellefteå 2a odds 1.95

Well, inte så svårt att analysera denna kanske. Skellefteå är formstarka för tillfället och rögle har inget att spela för. Det har däremot skellefteå som vid vinnst ev kan knipa en 4e plats för hemma fördel under slutspelet.

QUOTE]

Rögle har fått in lite färskt blod genom en tjeck och en kanadensare dock kommer inte tjecken att spela. Vidare saknar de Colliton och Alcen imorgon men Scandella är tillbaka.
Historiskt har Rögle haft svårt för Skellefteå. Det känns som att det är lite nu eller aldrig för Rögle.
Att de inte har något att spela för köper jag inte, de är efter men chansen finns, dock inget som talar för det. Däremot tror jag och vet att det är viktigt att börja hitta tillbaka till spelet för att vara i någorlunda form i kvalserien.
Svår match, får suga på den karamellen till imorgon känner jag
Addee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td