Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-09, 11:47   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hockeyligans "Coah le mat"


http://www.coachlemat.se/

Någom som skall vara med och spela? Har endast lirat AB:s version tidigare aldrig hockeyligans.

tips, funderingar osv tar vi här
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 11:58   #2
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Jepp! Har lirat varje omgång sedan det startade. Dock är man inte lika taggad nu eftersom man har bettingen.

Skriver min uppställning lite senare!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 20:30   #3
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Nu kör vi!

Marcus Nilson (DIF) -Fredrik Pettersson (FHC) -Damien Fleury (LHF)
Johan Larsson (FBK) - Aleksandrs Jerofejevs (TIK)
Viktor Fasth (AIK)


Nilson är inte alls nöjd med hur han presterade under förra säsongen. Han påpekade i en intervju att "det kan knappast gå sämre än förra säsongen", och jag tror faktiskt att han kommer upp i en mycket högre nivå i år.
Fredrik Pettersson blir att räkna med. Riktigt bra skott och kommer förmodligen göra mycket mål.
Likadant med Fleury, riktigt vasst skott. Får förhoppningsvis mycket förtroende i PP tillsammans med Olausson som lägger mackor på löpande band!

Johan Larsson hoppas jag kan vara bra offensivt. Han kommer förmodligen att få mycket speltid i powerplay och jag hoppas att han vågar använda sin bössa ofta. Riktigt bra pris på honom imo.
Jerofejevs är svårt att veta vart man har. Mina förhoppningar är att han är en tvåvägs-back, kollar man på poängproduktionen så är det knappast lovande.
Tror att han kommer få rätt bra med speltid i PP tillsammans med Robinson.
Riktigt bra pris även på Jerofejevs, om jag behöver pengar så kommer jag byta in Claesson i DIF. Riktigt bra pris på den killen med.

Fasth finns väl inte mycket att säga om. Kommer förmodligen vara Elitseriens bästa målvakt även i år.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2011-09-10 klockan 20:31.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td