Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-30, 19:52   #1
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KHL 1.12


Dagens matcher:

Khabarovsk - Petersburg 09:00
Ufa - D. Riga 14:00
Niznekamsk - Yugra Khanty-Mansiysk 16:00


Mina spel än så länge:

Amur Khabarovsk vs SKA St Petersburg ÖVER 5.5 2.160 Pinnacle 3/10
Neftekhimik Nizhnekamsk vs Yugra 2.050 Expekt 3.5/10
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 10:09   #2
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den här till


Salavat Ufa vs Dinamo Riga +0.5 2.508 Betfair 3/10

Sålde Salavat till 1.63 på Betfair. just nu går den att sälja för 1.68 vilket ger 2.4 på Riga +0.5. Det oddset ser jag ännu värde i då jag drar gränsen vid ca 2.3.
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 11:28   #3
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelstopp 14:00
Salavat UFA-Dynamo Riga X2 2,35. 2a 4,60, 2a FT+OT 3,50


Salavat har efter en mycket dålig start kommit igång rejält.
De har haft en hel del interna problem, först med Radulov som satte sig upp emot tränaren men verkar ha tagits till nåder. Sedan har de ställt Maxim Susjhinksy och Oleg Tverdovsky åt sidan och skickat de till farmarlaget, tror till och med att de blivit utköpta ifrån kontrakten nu.
Inga dåliga spelare som de har haft problem med.

På hemmaplan har de 3 raka vinster.
Totalt hemma: 7 Vinster, 4 Förluster och 4 oavgjorda.

Erik Ersberg har fått stå åt sidan också nu på slutet, då de läckte rejält bakåt. de öster in mål men släppte samtidigt in lika mycket och mera därtill. Nu så har de taightat till sig rejält de senaste matcherna.

Dynamo Riga Hade en fin radda segrar tills det tog stopp senast borta emot Sibir även fast de hade en 0-2 ledning att spela på.

På bortaplan har de 5 Vinster, 5 Förluster och 4 oavgjorda matcher.
De har fortfarande bäst pp i ligan med 23.4% medans Salavat har något sämre med 19,6%.

Riga sprutar inte in mål och släpper in något för mycket för att vara helt nöjda. Men får hoppas att de får flera pp lägen som de kan avgöra matchen på.

Detta är den sista matchen on the road för Riga och när de åker hem så tar de med sig Salavat för ett dubbelmöte.
Ingen lätt match att sia om men oddset lockar på Riga och testas därför.
De har visat att de kan slå de flesta lagen på bortaplan och min förhoppning är att de gör det även denna match.

Båda lagen spelar mycket oavgjorda ca: 25% av matcherna. De möttes 2 gånger förra säsongen med Salavat som vinnare båda gångerna men det var med uddamålet och i OT.

Jag spelar 2 units på X2 och 0,50 Units på rak 2a, FT+OT 0,75 Units
Denna match kör jag på livebettingen.


Neftehimik-Yugra blir svår spelade även den, men tycker värdet återigen finns i 2an då Neftehimik är ett dåligt hemmalag och Yugra ofta hänger med i alla matcherna för att förlora med uddamålet eller in OT.

Tråkigt utbud idag. men då flytet verklgien har hållit i sig i KHL så fortsätter jag plocka fram vad jag tycker är intressant i matcherna, sedan är det upp till er att bedöma om spelvärdet finnes.

Lycka till med era spel.

MVH/Merlot

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-01 klockan 11:40.
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 13:46   #4
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett pp läge, 1 mål. Bra första period utav Riga.

Hoppas det kan bli ett par till lägen nu i andra perioden..

1 period kvar och fortfarande 0-1, det var tyvärr Salavat som fick 3pp och Riga bara ett men inga mål och en spännande sista period följer.

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-01 klockan 14:33.
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 15:26   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Vad skönt att Riga tog det! Spelade Riga ink OT + SO till fina 3.15. Rak 2a låg strax över 4 ggr pengarna. Den var skön att få in!

Fint spel på ö5.5 Amur-SKA, hann tyvärr inte rygga men såg att den gick in med goa marginaler
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td