Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-04, 12:15   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

2017-09-04 19:00 GAIS - Orgryte (Superettan)


2017-09-04 19:00SuperettanGAIS vs Orgryte BLGM Ja FT 3 1.860

Nytt rek och även om formen inte alls är där den bör så kör vi, tror mig ha hittat ett fint spel.

Derby i Superettan mellan två lag i poängbehov, GAIS vs Örgryte. GAIS besitter den finare formen av dem två och ska ses som laget med störst chans att vinna. Örgryte är inte alls bra, bortaspelet med 1-2-7 -19 talar sitt klara språk.

Inbördes så ser man att det senaste 3 mötena har slutat 0-0, en trend som jag inte tror kommer fortsätta vad gäller mål produktionen. Då båda lagen är i stort behov av poäng för att inte dras in i bottenstriden krävs 3 pinnar ikväll, krysset gynnar ingen.

Jag tror på två lag som tror på sig själva, som kommer gå för det och mål kommer både att göras och släppas in. 2-2?

Jag lirar därför BLGM till 1.86 hos Cherry.

Spel: BLGM
insats: 3
odds: 1.86
Bolag: Cherry

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td