Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-12, 16:22   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

2017-09-12 20:45 Leeds United - Birmingham City (Championship)


2017-09-12 20:45ChampionshipLeeds United vs Birmingham City ÖVER Ö 2.5 FT 4 1.900

Leeds - Birmingham

Leeds kommer till matchen med en mycket snygg 5-0 vinst i ryggen, man möter ett Birmingham som inte vunnit en enda match på bortaplan, hur ska det sluta?

Jag tror att chansen till hemmavinst är stor, dock så kan det komma en reaktion efter en så pass klar vinst som senast. Jag tror att Birmingham känner att man måste visa att man kan göra mål och ta poäng på bortaplan vilket bör betyda att man går för det idag. Leeds har en stark defensiv och offensiv vilket ger dem förutsättningar att kriga om avancemang iår. Jag tror på en bra match (kommer inte kolla, finns annat intressant idag), men också underhållande med en del mål. Man erbjuds 1.90 på över 2.5 mål i matchen och det tror jag hårt på. Leeds gör en del mål och Birmingham måste visa att man kan göra detsamma, ös på!

Spel: över 2.5 mål
Insats: 4
odds: 1.90

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td