Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-13, 13:29   #1
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 24
Sharp$: 2862


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2017-09-13 20:45 Real Madrid - Apoel Nicosia (Champions League)


2017-09-13 20:45Champions LeagueReal Madrid vs Apoel Nicosia -3.5 FT 1 1.870

Real Madrid tar emot lilla Apoel Nicosia från Cypern.

Favoriterna gjorde sitt i gårdagens matcher och jag tror inte det blir någon skillnad ikväll.

Real lär vara rejält revansch sugna efter att enbart spelat 1-1 hemma mot Levante i lördags. Även om Real gör 1-0 tidigt i denna matchen så kommer dom inte slå av på takten utan dom kommer köra på och då finns det risk för att det blir slakt. Jag tror att Real kommer köra 5-6 mål i denna matchen samtidigt har jag svårt att se hur Apoel ska kunna hota dom framåt.

Plus är även att Ronaldo är tillgänglig för spel igen efter 3 matchers avstängning i ligan. Han lär vara spelsugen. Zidane vilade Navas, Modric, Isco och Casemiro i helgens match, så det är ett utvilat Real som kommer till spel ikväll.

Real Madrid -3.5 är lirat till 1.87.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
jeffsundell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td