Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-17, 10:16   #1
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Göteborg
Inlägg: 14
Sharp$: 578
Standard

2017-09-17 20:45 Real Sociedad - Real Madrid (Primera Divison)


2017-09-17 20:45Primera DivisonReal Sociedad vs Real Madrid ÖVER Ö 3 FT 9 1.720
Unibet
Den här duellen kan komma att bli väldigt intressant, eftersom Real Sociedad startade säsongen riktigt bra och Real har redan kryssat två gånger i La Liga.

Real Sociedad är i toppform och har vunnit alla sina matcher hittills medans Real Madrid fått ihop 5 poäng och är redan nu 7 poäng bakom Barcelona. Real Madrid har inte förlorat sina 10 senaste matcher, men den här gången blir det inte lätt. Bägge lagen kommer kämpa om tre viktiga poäng och vi kommer nog få se en underhållande fotbollsmatch. Madrid är det bättre laget och har vunnit de 5 senaste möten lagen emellan, men Sociedad har visat prov på riktig fin fotboll och kommer inte ge sig i första taget.

Jag förväntar mig en öppen match med många målchanser åt bägge håll. Självklart är Real favoriter men vill man vinna den här matchen måste man nog göra fler än två mål. Mitt lir blir därför över 3 mål. Unibet erbjuder ett odds på 1,72 och insatsen blir 9/10 units.

Lycka till!!

Spela på Unibet och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
fico08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td