Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-18, 20:45   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Någonstans mellan Dover-Calais.
Inlägg: 6
Sharp$: 145
Standard

2017-09-19 21:11 New York Giants - Detroit Lions (A-League)


2017-09-19 21:11A-LeagueNew York Giants vs Detroit Lions -3 FT+OT 200 1.800
Unibet
Även om vi bara är i vecka 2 av NFL-säsongen hänger New York Giants på en "skör" tråd efter debaclet i NFL-premiären mot Cowboys. Giants var genant usla i offensiven och tack vare defensiven hölls siffrorna nere. Det var tröttsamt att se hur svag Giants offensiv var. Odell Beckham Jr var inte med och det är numera extremt tydligt att utan OBJ på plan är Giants ett klart sämre lag, eftersom OBJ ger övriga receivers utrymme, samt skapar en trygghet för QB Manning att leverera bollar.

Giants har haft det lätt mot Lions de senaste åren och just denna match idag är verkligen viktig för John Maras New York Giants. Giants kan inte torska två raka matcher för att sedan möta Eagles borta, vilket är en tuff fajt.

Med OBJ på planen kommer bl a Marshall och Engram få större utrymme att leverera yards. Giants springspel är lika hett som sommaren är lång. Det är i stort sett obefintligt och jag hoppas att Darkwa får mer chanser i backfield.

Matt Stafford som är QB i Lions har lyft sig en nivå det senaste året och han har några riktigt spännande vapen att tillgå i sin arsenal. Jag gillar WR Marvin Jones, jag gillar Tate och sedan har jag velat se mer av TE Ebron. Idag möter dock Lions ett suveränt defense med en stark secondary och det gör att risken är överhängande att Stafford kan ge bort 1-2 turnovers. Pass på!

Mitt drag är således Giants -3 till oddset 1,80 hos Bet365.com

Spela på Unibet och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Cazale är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td