Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-20, 15:35   #1
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Göteborg
Inlägg: 14
Sharp$: 578
Standard

2017-09-20 20:45 Juventus - Fiorentina (Serie A)


2017-09-20 20:45Serie AJuventus vs Fiorentina ÖVER Ö 2.5 FT 8 1.740
Betsson
Serie A sparkar igång denna onsdag och jag hittar ett fint spel på matchen mellan Juventus och Fiorentina.

Juventus fortsatte sin fina start på säsongen genom att besegra Sassuolo i söndags med 3-1 och kom tillbaka efter 3-0 bortaförlusten mot Barcelona i Champions League. Det skiljer fortfarande en hel del mellan de och de flesta Serie A lagen.
Fiorentina sålde Federico Bernardeschi till Juventus i somras vilket gjorde fansen tokiga med tanke på lagens rivalitet. Trots att man sålt så många ordinarie spelare verkar det som om Fiorentina skall ha kommit igång de senaste veckorna med tanke på deras resultat, 5-0 borta mot Verona och 2-1 hemma mot Bologna, vilket visar att det finns potential i detta La Viola.

Matcherna mellan dessa två lag har en tendens att sluta med många mål, vilket jag även hoppas på idag. [B]Jag lirar över 2.5 mål där Betsson erbjuder ett odds på 1.74. Insatsen blir 8/10 units.

Lycka till!!

Spela på Betsson och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
fico08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td