Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-03, 17:35   #1
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 116
Standard

Hur långt innan en match satsar ni?


Är ny på det här med betting.

Hur långt tid innan med match brukar ni placera era bets? 1 dag? 1 timme?

Är alltså ute efter ett genomsnittssvar. Förstår att det kan variera.

Är det alltid dåligt att placera ett bet 2-3 dagar innan (pga skador, händelser etc)?

Må väl
hehe100 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-03, 23:10   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hehe100 Visa inlägg
Är ny på det här med betting.

Hur långt tid innan med match brukar ni placera era bets? 1 dag? 1 timme?

Är alltså ute efter ett genomsnittssvar. Förstår att det kan variera.

Är det alltid dåligt att placera ett bet 2-3 dagar innan (pga skador, händelser etc)?

Må väl
Paybacken brukar öka ju närmare matchstart, samtidigt som oddsen också (iaf i de större ligorna) ligger mer rätt ju närmare matchstart.

Om du känner till ngt som inte bolagen känner till/inte vågar chansa på så skulle jag säga att du har en informell fördel och därmed kan slå oddset flera dagar innan.

Jag gillar livea då man ofta fått en uppfattning om matchbilden.

så frågan "är det alltid dåligt" : nej! men värdet på matcherna är ofta högre ju närmare matchstart du kommer (samma dag).
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-04, 22:28   #3
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Paybacken brukar öka ju närmare matchstart, samtidigt som oddsen också (iaf i de större ligorna) ligger mer rätt ju närmare matchstart.

Om du känner till ngt som inte bolagen känner till/inte vågar chansa på så skulle jag säga att du har en informell fördel och därmed kan slå oddset flera dagar innan.

Jag gillar livea då man ofta fått en uppfattning om matchbilden.

så frågan "är det alltid dåligt" : nej! men värdet på matcherna är ofta högre ju närmare matchstart du kommer (samma dag).
Tack men jag fattar inte vad du menar med det fetade. Min payback borde väl bli mindre närmare matchstart om oddsen ligger mer rätt?
hehe100 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 12:56   #4
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

Det beror på hur mycket tid du vill lägga på att reka innan matchen skulle jag säga, dvs är det en sidohobby eller är du die hard betting fan?
flyingfish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 09:27   #5
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4063

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Det varierar även för mig. Om någon viktig spelare är tveksam till start kan jag vänta in startuppställningarna, men oftast föredrar jag att spela direkt oddsen släpps då bolagen ofta kan vara lite fel ute. Oddsen korrigeras sedan eftersom och vid matchstart ligger oddsen ofta hyfsat "rätt".

Att tänka på om du har tänkt spela emot ett topplag som Manchester United eller liknande
är att deras odds ofta trycks ner strax innan matchstart pga att många hobbyspelare/fans spelar på sitt favoritlag då. Är man lite kylig så kan du då få ett bättre odds på motsatt sida.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td