Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-21, 12:38   #1
 
Nillsons avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 765
Standard

Vart tänker jag fel?


Om jag har förstått det rätt så är handikapp 0.0 samma sak som Draw-no-Bet. Var inne på Bet365 och hitta ett spel som såg lite konstigt ut om detta stämmer så frågar först vad som inte stämmer innan jag gör bort mig.

Oddsen på höger sida garanterar vinst om jag spelar på Malmö 0.0 eller Oskarshamn 0.0, förutsatt att det inte blir lika i matchen då jag får tillbaka insatsen. Oddsen på vänster sida gör det inte.





Var nånstans tänker jag fel?
__________________
...my famous last words.
Nillson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 12:51   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Vad jag kan se på de du har markerat så har du på vänster sida ett tvåvägsspel på handikapp 0. Vilket betyder att du får pengarna tillbaka om det blir oavgjort.

Till höger har du ett klassiskt trevägsspel där även oavgjort finns med som ett alternativ och du får alltså inte pengarna tillbaka på oavgjort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nillson (+1)
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 13:43   #3
 
Nillsons avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 765
Standard

Ok. Det förklarar ju saken lite bättre.


Ok. Det förklarar ju saken lite bättre.

Hittade dessa oddsen förut idag.

Timrå IK +0.0 @ 3.15
HV 71 +0.0 @ 2.00

De stod på förstasidan när man väljer morgondagens elitserie på bet365, men nu är oddsen:

Timrå IK -0.5 @ 1,80
HV 71 +0.5 @ 2.00

+0.0 alternativen finns inte kvar. Är exempel ett win/win? Jag la en liten peng på de båda matcherna. I exempel ett fanns inget tredje val.
__________________
...my famous last words.
Nillson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 14:10   #4
 
Phibess avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 1
Standard

Tittar man på övriga bolag så är det givet att de översta oddsen är menade som trevägsodds/1X2. Har bolaget gjort fel och satt sådana odds som tvåvägs ska du nog inte hoppas på för mycket eftersom de har rätt att voida spel på "uppenbart felsatta odds".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nillson (+1)
Phibes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td