Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-14, 22:16   #1
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny på forumet


Tjena

Har snurrat runt här någon vecka och kollat lite och gillar det jag sett. Mycket intressant läsning här och där och bra rekar. Jag har två frågor.

1. Vad är sharps (sådana man får vid inloggning och likes) bra för? Är det för någon form av ranking?

2. Kan man skapa ett spreadsheet utan att posta spelen någonstans eller måste man skapa en speldagbok i den delen? Spelar en hel del och har varit på de flesta ställen som funnits (SO, TA mm) genom åren men jag är usel på att skriva om och motivera mina spel.
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 22:20   #2
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

1. Ingenting egentligen, men du kan ge bort dem för att visa uppskattning.

2. Det funkar att bara starta spreadsheet, ingen dagbok behövs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Niteowl (+5)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 22:21   #3
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fråga 2 har jag nog löst själv då jag misstänkte att jag behövde ett inlägg för att kunna skapa ett spreadsheet, liksom skicka meddelande
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-15, 07:35   #4
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Ju fler Sharp$ du har, desto bättre är du. Detta är sant upp till ett par tusen, efter det ska man ana ugglor i mossen.

Pissetassarna används bäst till att spela på AKbet eller KPbet i forumdelen "Offtopic". Varning för det sistnämnda bolaget dock, som sagt: över ett par tusen Sharp$ så ska man börja gräva efter begravda hundar.

De man inte spelar bort ger man till Wagner, det är för de flesta en ganska bra investering då man med hyfsat lite möda kan få bra avkastning genom att tala om vilka personer som till utseendet är lika varandra (tråden Lika som bär).


EDIT: Och glöm inte bort chatten, där diskuteras allt från spelande till det senaste inom JAV och JPOP.
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), KP (+1), boored (+1), Niteowl (+1)

Senast redigerad av Analys den 2012-10-15 klockan 07:39.
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td