Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-12, 19:47   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 220
Standard

Spela ut bonus mellan 2 bolag


Hej!

Är ny här på Sharps och ny öht vad det gäller betting. Har börjat följa lite Spreadsheets och tanken är att börja rygga lite...

Har två bonusar där jag vill bli av med omsättningskraven och min fråga är om det finns någon sida/tjänst för att jämföra två specifika bolag mot varandra och få fram vilket spel dessa har störst skillnad på/vilket spel man förlorar minst på om man vill spela ut bonusen på dessa sidor?

Eller hur går man enklast till väga för att få ut sina pengar med så liten förlust som möjligt? Är enda sättet att göra som det står i bonusguiden:

"Under fliken "Highest odds" (på oddsoddsodds.com) kan du välja vilket spelbolag du ska söka på och scanna marknaden efter objekt där just den spelbolaget är marknadshögst."

Tacksam för hjälp!
viRioL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-12, 20:16   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Har du bara betfair så kan du använda dig av okeyno. com för att hitta odds som ligger lika på till exempel bet365 och betfair.

http://www.okeyno.com/oddsmatcher - enkel sitta att förstå och tillsammans med länken under samt det som står i spelskolan så blir allt väldigt enkelt.

Den guiden lärde mig hur man gjorde: http://nhl-kungen.se/wp/?p=180
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 17:21   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 220
Standard

Tack för detta tips! Skall absolut testas...
viRioL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 11:12   #4
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 56
Standard

Kom in på detta forum av en slump och har kanske en dum fråga, men hur spelar man ut bonus mellan de olika bolagen? Har inte alla de egna insättningskrav också?
tipsaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td