Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-25, 13:21   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 5
Standard

Nybörjare, vilka program är bra?


Hej. Jag är nybörjare vad gäller spel och tänkte satsa på att spela reducerade system. En kamrat rekommenderade mig hit då det fanns en duktig kille här som hade egna program som räknade ut värde etc. Tänkte nu ställa följande frågor.

Är Copema (kostar pengar) bäst eller är POV lika bra? Vilka är skillnaderna? Tänker då på bomben, stryktipset och liknande, även V75.

Finns det andra på marknaden som håller lika bra eller bättre klass?

Finns det några program där man kan mata in statistik och egna formsiffror och sen få ut en sannolikhet för ett visst resultat och liknande?

Vore tacksam ifall några bra kunde svara mig på detta!
Rumba123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 09:43   #2
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 735
Standard

Jag kör med Hjälp På Traven. vet inte om det är okej att skriva adressen här? men vill du ha den så skicka pm.
fsvardh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 09:51   #3
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 178
Sharp$: 648
Standard

här finns en bra grupp som leds av mårten som är expert på (hpt)på facebok han hjälper till om det är nåt mm---http://www.facebook.com/groups/veckansreducerade/
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td