Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-18, 13:14   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Betfair (ta hem vinst?)


Hejsan, är ny på betfair och det finns en god del jag inte förstår och skulle uppskatta lite hjälp. Finns hjälpsidor på betfair men ja blir inte klokare av det.
Exemplet nedan är precis hur jag spelade.


Live 16 min tomsk ligger under 0-1, valde därför att satsa 200kr på hemmasegern till 3.40. Tomsk vände matchen redan i halvtid (3-1)
Då stod det vid mitt spel "ta hem vinst 401 sek"
Vilket jag givetvis tyckte lät hur bra som helst då de motsvara ungefär vinsten beräknad på full tid.

Efter att jag gjort de återfanns min insats 200 på kontot men vinstbeloppet står kvar som "matchat". Just vinstbeloppet 401 står matchat på 1 X 2 varav 1.an som jag spelade i utgångspunkten ger 1.02.

Vad innebär mitt marchade spel, och vad händer med de pengarsom jag trodde att jag inkasserat.(lät iofs för bra för att va sant, men är man ny så är man)

Skulle verkligen behöva hjälp här
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 13:50   #2
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ta hem vinsten menas att du vinner samma summa oavsett resultat.. Du grönar ut som man kallar det, vinsten blir inte lika mkt som om du väntar till matchen är slut men samtidigt förlorar du inte dina pengar om motståndarna skulle kvittera eller vända matchen. Samma sak kan du göra för att röda ut om spelet inte går din väg.. Sitter på mobilen men jag hoppas du förstår vad jag menar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 14:41   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När man "hämtar vinst" får man tillbaka sin insats direkt, men själva vinsten betalas först ut när slutsignalen har gått. Detta, som Pohjan skrev, helt oberoende av vad som sker i matchen. Så när matchen är slut vilken den nu är bör din vinst ha kommit in på kontot?
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td