Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-16, 18:20   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Livebetting


God afton!

Jag har kolossala problem att gå plus på livebetting. Spelar bara med 0.01% flatbet på dessa då jag inte riktigt är insatt i tankesättet vid livebets.

Någon som har en "bibel" eller bara allmänna tips o tricks för hur man går plus på livebetting?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-16, 22:44   #2
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Förlita dig inte på någon LIVE-statistik som ex. skott eller graf med anfall och så vidare.
Annars är det väl bara att kolla på matchen och leta värde precis som pre-game.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-21, 09:38   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Du får rannsaka dig och kolla vad det är du förlorar på.

Själv tycker jag att livebetting är rena guldgruvan. Till skillnad från vanliga odds är liveoddssättarna sällan experter på någon sport och liga och de är rätt oförmögna att anpassa oddsen efter vad som händer i matchen. Så principerna för livebetting är exakt desamma som för vanlig betting: Research, oddsjämförelse, värdering, money management.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-21, 12:09   #4
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Regel nr 1 är discpiplin disciplin disciplin!!
Det går så otroligt fort i livebetting att man inte alltid hinner tänka efter sina spel. Försök värdera dina vad noggrannt. Tänk också på att spelbolagen har en högre risk vid livebetting och rättar oddsen därefter. T ex. en perfekt 50-50 situation ger vid pregame 1,90 - 1,90 men vid live kanske bara 1,83 - 1,83. Spelbolagen har lägre återbetalning och står ofta i kraftigt överläge. Lättare att hitta värde i högre odds som givetvis även gäller pregame.

Förövrigt håller jag med ChrisWaddle ovan.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td