Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-26, 21:31   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

IP-nummer


Hej, jag undrar en sak om ip-adresser.

Jag har dolt-ip via dold.se för att kunna spela på eu-bolag via familj och släkt utan att de ska kunna sammankoppla min ip-adress med min "vanliga" som jag använde till mig själv innan jag blev limmad.

Nu till frågan. Är det alltid samma ip-adress för mitt dold.se-konto. Dvs om jag gör ett bet365-konto i en väns namn på samma dold.se-konto som jag gjort andra bet365-konton - ser de då att det är samma ip? Eller är det dolt, eller dynamiskt? Hoppas ni förstår frågan.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 22:03   #2
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Familj verkar ju väldigt risky?
Bolagens avtal ger dem i stort sett rätt till att göra vad de vill med dig och dina ägodelar. Eller iaf ditt konto.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 22:17   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

De har ett antal proxyservrar med sammanlagt 10 olika ip adresser.
Om du råkar bli ansluten till samma proxy 2 gånger har du samma ip adress.
Detta kan du inte styra över själv.
Men om du gör något olagligt kommer de lämna ut dina uppgifter direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hej, jag undrar en sak om ip-adresser.

Jag har dolt-ip via dold.se för att kunna spela på eu-bolag via familj och släkt utan att de ska kunna sammankoppla min ip-adress med min "vanliga" som jag använde till mig själv innan jag blev limmad.

Nu till frågan. Är det alltid samma ip-adress för mitt dold.se-konto. Dvs om jag gör ett bet365-konto i en väns namn på samma dold.se-konto som jag gjort andra bet365-konton - ser de då att det är samma ip? Eller är det dolt, eller dynamiskt? Hoppas ni förstår frågan.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 19:35   #4
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Många bettingsajter limiterar ju dock sina välkomstbonusar till en per hushåll och adress vilket innebär att dina familjemedlemmar måste bo på annan adress än dig själv för att det ska fungera.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 11:44   #5
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Ställa en vpn server hos den vars uppgifter man ska använda, får man alltid dennes korrekta ip. Tex en asus router, aktivera vpn server i den.

Raidar du alla eu bolag, sedan samma sak hos nån annan som inte har nåt behov av limiterade spelkonton .
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td