Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-05, 09:33   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Att bli avstängd från ett spelbolag?


Jag läser ofta om framgångsrika spelare som inte får spela hos vissa spelbolag för att de spelbolagen inte vill ta deras spel. Hur går det till när spelbolagen meddelar detta? Skickar de ut ett mail där de säger att "du spelar för bra" och är inte välkommen här"? Eller hur går det till?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-05, 10:19   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Det vanligaste är att man blir limiterad. Hur det ser ut är olika för olika bolag men tex Nordicbet så får du ett meddelande att din insats är för hög när du försöker lägga ett spel och sen under står din högsta tillåtna insats.

Det är bara vissa bolag som stänger ner kontona helt. Jag har aldrig varit med om det men har för mig att tex Betvictor gör det för vissa.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td