Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-19, 10:23   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Program för trading?


Jag är en nybörjare på trading och ska nu hitta ett lättanvänt tradingprogram. Vad tycker ni jag ska välja av Geeks toy och Bet Angel?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-19, 15:12   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Har ingen erfarenhet av dom programmen men Racingtraders kan vara ett alternativ om du inte har tittat på det.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-19, 17:15   #3
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Kör själv geektoy. Billigare än Bet Angel och funkar hur bra som helst, lite enklare har jag för mig, testat båda och gillar geeken mer. Fotboll som först och främst ska spelas? Gällande hästar vet jag inte.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-19, 17:17   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Kör med geeks toy, en engångskostnad på 120£

Är du nybörjare så är det dock bättre du väljer något månadsabonnemang, vet inte dom kanske även har något prova på erbjudande
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-20, 13:13   #5
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Har ingen erfarenhet av dom programmen men Racingtraders kan vara ett alternativ om du inte har tittat på det.