Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-11, 06:58   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Paypal och spel


På några av mina EU-bolag har jag använt mig av Paypal för att skickat/ta emot pengar och det har funkat väldigt smidigt. Nu har jag dock fått ett mail från Paypal där det står:

"Du har tagit emot betalningar på sammanlagt €1 800 eller mer på ditt PayPal-konto under innevarande kalenderår och du närmar dig den tillåtna gränsen på €2 500. Lagstiftningen kräver att PayPal uppfyller EU:s regler om att förhindra penningtvätt genom att samla in information från kunder om de uppnår ett visst belopp. Mer information om vad du måste göra finns i Problemhanteringscenter."

Någon som upplevt detta? Vad gör man? Det verkar inte räcka att bara skicka in räkning + ID. Måste man ha nåt slags spelföretag för sitt spel?

Tack till den som ger mig nån slags vägledning.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-13, 20:06   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Prova följa informationen och läs i Problemhanteringscenter så löser det sig nog De vill nog bara ha in lite info eller dokument.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td