Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-22, 20:27   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Föra statistik (ej spreadsheet)


Hejsan!
Inför starten av allsvenskan och superettan kommer jag försöka att gå djupt in på alla lag och spelare.

Om jag lägger ner någon timme per dag och för viktig statistik för lagen hade jag tänkt detta:

Mål
Insläppta mål
Avslut
Avslut på mål
Insläppta
Insläppta på mål
Bollinnehav

(När säsongen är igång, match efter match)

vilka som är KEY-players i vardera lag


Vad hade ni mer lagt in om ni hade tiden?

Jag skulle verkligen uppskatta om någon sitter på en länk eller dylikt för hur man kan lära sig mer om stats kring spelare/lag, vilka fallgropar man ska undvika, och vilka stats man absolut inte får missa.

Jag är medveten om att stats inte är allt såklart, men det vore ändå intressant och se om man kan vinna något i längden med det här som hjälpmedel!

hit me with your best shot, tack på förhand
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 21:12   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Här (https://www.pinnacle.com/en/betting-resources/archive) har du en mängd läsning. Sen får du själv försöka komma fram till vad som är mer och mindre relevant för just ditt sätt att spela
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HenrikTsson (+5)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td