Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-16, 12:17   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 36
Standard

Spelsystem/projekt


Jag har vis sidan av mitt vanliga spelande startat upp ett projekt med kaffepengar som är ganska Martingale inspirerat, och fungerar på följande vis.

Jag spelar med, eller emot förutbestämda lag eller linjer.
Mitt 1:a bett är fördelat med en låg % insats, och vid förlust höjer jag min insats till nästföljande match, och fortsätter att göra så tills utgången av matchen innebär gröna siffror för min del. Efter varje "serie" som är grön, börjar jag om vid ursprungsinsatsen.

Jag spelar bara på ishockey, och ligor jag har bra kännedom i, och har valt ut lagen med omsorg. Vissa lag spelar jag bara emot på hemmaplan, vissa på bortaplan osv.
Jag vet att många hävdar att slumpen inte har något minne, men enligt mina resonemang kommer det vara sällan dessa lag kommer att ha sådana långa vinst eller förlust-streaks, att insatsnivån skulle accelerera till för stora proportioner.

Spontant kan jag dock känna att vinsten relaterat till beloppen som potentiellt kommer att omsättas kan bli för låg, om man stöter på långa förluststräckor, och funderar därför om det kan finnas ett värde att avbryta spelserien efter ett visst antal förutbestämda förluster. För att krympa variansen lite, har jag valt att inte jaga någon förutbestämd vinst, utan endast gröna siffror dom gånger jag har jagat i en förlustserie. Jag vet inte om det är rätt eller fel.

I skrivande stund har jag en träffbild på 68% och en ROI på 118 efter 35 lagda spel. Alldeles för lite spel för att ge en bra bild av det hela naturligtvis, men ändock som en parentes i inlägget.

Nåväl, fram med synpunkter och motorsågar.
Sobril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-16, 12:58   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Motorsågen är den vanliga, du kan aldrig kompensera dåliga spel med en progressiv spelteknik.

har du däremot hög träffprocent och lyckas lura variansen så är det klart att du kortsiktigt kan nå bra ROI.

Mitt råd är att om du skall köra progressiv betting, se över 2-6 systemet som du finner mängder av information om här på forumet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td