![]() |
Vilken otrolig sida detta är egentligen - det är kanonrekar, allt från djärsgårdsserierna i fotboll till speedway, tennis, trav till ishockey och basket/baseball - otroligt utbud och bara att hacka i sig...!
Kudos till sidan...! /Badass |
Citat:
https://www.sharps.se/forums/boones-c...-daliga-rekar/ Citat:
Citat:
Citat:
Redan 20:e Januari 2010 kom inaktiva användaren med följande korrekta reflektion Citat:
Slutligen vill jag bara säga att den här sidan trots allt är det bästa alternativet om man letar efter en sida på svenska (och framförallt om man vill lösa Wagners visdomsord), och bara det sättet som den här tråden har hanterats på tycker jag förtjänar en del beröm. Förhoppningsvis leder denna mer eller mindre öppna diskussion till att sidan utvecklas och blir ännu bättre. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Finns ouppdaterade från augusti 2010 - relevant sheet? Knappast! Det är en sak om sheetet är säsongsbundet, typ NHL och/eller MLB, Premier League eller något annat... Då förstår man varför det inte uppdateras men i andra fall förstår jag inte varför vissa sheets fortfarande är kvar på topplistan! Ser det snyggt ut, eller vad? Ger det sidan mer "pondus"? /Badass |
Citat:
|
Citat:
Inte många där med minst 500 spel - "storchs" har dessutom inte uppdaterat sedan augusti 2010...! /Badass |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du besvarar mars inlägg, som ger dig svar på din första fråga, med kritik och en attityd som inte direkt visar på uppskattning. Du följer dessutom upp det med trams emot mig, du har aldrig tänkt på att det finns en anledning till att crew valde just denna "wannabe" till moderator? Den diskussionen är avslutad här och nu, pm finns om du har synpunkter på det. |
Citat:
|
Jag ställer mig också frågande till plusset på Sportingbet - "Återkommande riskfria spel". Jag har vart reggad där ca 2-3 år och kan inte erinra mig att jag någonsin skulle ha blivit erbjuden ett riskfritt spel från dem.
|
Blir det något av det sagda att man skall kunna köpa saker i en "sharpsshop", eller inte...?
/Badass |
Citat:
|
Citat:
Risken är ju att du då, KP, köper loss allt av värde - det är du då värd i sådana fall...! :cheers: /Badass |
Skulle inte ni på sharps kunna anordna en tävling inför/under Elitloppshelgen? Såg en annan sida hade en tävling där man tippade vinnaren i varje V75-lopp (under lördag/söndag - 14 lopp) och sedan lade man ihop deras vinnarodds för att få fram en vinnare + att de hade en utslagsfråga vid oavgjort...
Priser får ni själva avgöra eller om det skall vara prisfritt? Kanske x antal sharps i pris? Vet att detta är i senaste laget men kolla på det, i alla fall - det skulle vara en extra krydda att kora "sharps Elitloppsmästaren 2011" - kanske en t-shirt i pris...? /Badass |
Att bumpa är inte tillåtet och det vet du Badass. Du får gott vänta på svar. post raderad. /mod
|
Citat:
Travintresset här är inte så stort tydligen om man ser till hur många aktiva det är i de travtrådar som startas. Däremot hindrar det inte er användare att själva ta initiativ till att starta en sådan tävling. Bara starta en tråd med spelregler etc. //KP |
Hur kommer det sig att jag med 44 rekar inte är med på top10-listan?
Jag är inte grinig, eller så... :rant: /Badass |
Tänkte bara nämna mars..
Funktionen "Senaste lagda spel" fungerar sedan 25/7 inte längre. |
Tycker att grafen lever ett eget liv.
Exempel om du dag 1 sätter ett spel så din rulle ökas till 10k, åsså gör du ett förlust spel dagen därefter eller 2 dagar efter för den delen kommer grafen inte visa att du dag 1 var uppe på 10k utan går direkt på summan det blev efter förlusten. Hmmm det låter konstigt när jag förklarar men ni kanske fattar vad jag menar ändå. |
Citat:
|
Ja naturligtvis, dumstrut på :skamsen:
Tack för ett mycket välformulerat svar :hattenav: |
Citat:
Så här ska det se ut. http://www.clicksmilies.com/s1106/ve...smiley-020.gif |
Hoppas jag inte blir censurerad denna gång - vilket jag blev senast då mina inlägg togs bort... Jag har dessa kvar om ni vill ha dem återgivna för er...?
Hur sköts egentligen listorna nedanför på "framsidan"? Känns som ett lotteri vem som hamnar där! Och kom INTE med samma djävla dravel om att det är på gång! Vilka som hamnar där ÄR rena lotteriet - jag har klart bättre stats än flera på fler än en lista och ändå så syns jag inte där - på flera veckor! Jag har haft otroliga stats de senaste veckorna och har inte ens varit i närheten, tydligen, av att hamna på dessa! Vad beror detta på? Har "Drakula" ballat ur, eller? Ta nu detta som konstruktiv kritik och inte som ett påhopp - det har aldrig varit tanken...! /Badass |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det återstår att se - men ett mål värt sikta på, kåt på att synas som jag är...! :smoke: /Badass |
Aha är det så det funkar nu,jag som la ner mitt volymsheet förra veckan. Ska fan lägga in ett spel där nu bara för att få vara med på listan :yes:
Spoiler:
|
Badass löjligt att påstå att du blivit censurerad när du fick svar på din fråga flera gånger om senast men sen ballade tråden ur och fick slängas. Problemet är också att du varje gång frågar på fel ställe, denna tråd är kommentarer till en nyhet och ingen supporttråd. Supportärenden skall tas i forumdelen Feedback & Frågor.
|