![]() |
Kåpe, my man! Nu vill jag se vad KP-bet går för :)
Svenskaspel erbjuder 2.45 på en rak tvåa @ Chicago Blackhawks. Jag är så fräck att jag kräver ett bättre odds hos KP-bet, bolaget ska ju helt klart kunna ta ned SVS av alla bolag :o Är villig att satsa 449 Sharpsare |
Citat:
Rak Chicago seger ger BetKP 2.05 på. Väljer du att ta det kan du ge Sharp$ hit, i annat fall hoppas vi att den sitter ikväll :) |
Vad ger du för Minnesota ML? där måste du ligga högt över alla andra :)
|
2.05 på Chicago rak... då är jag intresserad av vad du har för odds på Minnesota rak och ML, är villig att satsa 300 Sharp$ om oddsen är rätt sett till rak 2.05 på ena laget! :)
|
Minnesota rak ger BetKP 3,20 på
Ge sharps till det här inlägget om ni vill spela det. |
Minnesota ML ger BetKP 2,30 på
Ge Sharp$ till det här inlägget om ni vill spela på det. |
200 på Salzburg
|
Citat:
|
Borde man inte kunna implementera bettingfunktionalitet här på Sharps för att underlätta :)
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
När ska du bli riktig svartbookie då? Edit: Lusläste dina terms nu och förstår om du inte vill betala ut för spelet, men jag tycker nog du borde uppdatera förstaposten att det blir autospel om du accepterar efterfrågat odds och insats utan ändring, så det blir en runda mindre för de som spelar. |
Citat:
Det stod även i mitt inlägg tydligt att vill ni ha spelet får ni ge sharps till inlägget. Väljer du att ta detta vidare till Admin på Sharps som är den som givit mig tillstånd att bedriva spelverksamhet online så är du välkommen. Dock anser Admin, jag och resten utav Sharps.se's medlemmar att du har fel i ärendet. Inga Sharp$ satsade = Inget vad placerat. Capish? |
Citat:
För att spela, ge Sharp$ till ovanstående inlägg som ni finner här: https://www.sharps.se/forums/155048-post23.html |
Vinnarodds imorgon på skidskytte-sprinten herrar på följande karlar:
Martin Fourcade, Insats 49 Andrei Makoveev, Insats 51 |
Citat:
Andrei Makoveev ges oddset 28.00 |
260 på boston bruins
|
Citat:
Ska nog uppdatera förstaposten med öppettider |
Nu har jag utbetalat alla spel som avgjorts fram till kl 03 idag, pga personalbrist så får jag jobba nästan dygnet runt för att hålla BetKP igång.
Har ni inte fått utbetalning på erat spel ni skriva i tråden och hänvisa till #ID på kupongen. #ID är varje inläggs #IDnummer. Detta inlägg har tex ID #58 Missa inte att satsa era Sharp$ på Barcelonamatchen som spelas kl 11 idag på torsdag. Finns ett inlägg högre upp om det. |
Det blev fel med utbetalningen av spel #27. Fick spelet till oddset 2.2, men utbetalningen blev till oddset 2.0. Inte för att det spelar någon större roll, men rätt ska vara rätt! ;)
|
Citat:
KPBet vinner denna gång |
BetKP firar sin öppning med ännu ett öppningserbjudande. Som enda spelbolag i världen en "Grand"-salami på kvällens europaleague matcher.
Spelstopp kl 18:55 (svenskaspel style) Matcherna är: Citat:
Inte nog med det. BetKP erbjuder som enda bolag en återbetalning på ÖVER 100% dessutom. VIKTIGT! Nedanstående villkor gäller och kommer appliceras benhårt! Spoiler:
Över 39,5 mål tillsammans ger oddset 1.70 Under 39,5 mål tillsammans ger oddset 2.50 Ge inga Sharp$ till detta inlägg, jag kommer att skapa två nya inlägg under där ni kan ge Sharp$ ifall ni vill spela. Ni behöver inte skriva i tråden för att spela utan det räcker med att ge Sharp$ före spelstoppet. |
För att spela på över 39,5 mål till oddset 1.70 i ovanstående spel ger ni Sharp$ till detta inlägg.
Ni behöver inte skriva i tråden utan det räcker med att ge Sharp$ |
För att spela på UNDER 39,5 mål till oddset 2.50 i ovanstående spel ger ni Sharp$ till detta inlägg.
Ni behöver inte skriva i tråden utan det räcker med att ge Sharp$ |
Vad kan jag få för odds på att Carl Johan Bergman slutar top 5 i dagens 10 km sprint i skidskytte som startar 14:30? :)
|
Citat:
Top 3 3x pengarna Top 5 1.80x pengarna Du får säga vad du vill spela på sen så gör jag ett inlägg på det där du kan ge Sharp$ |
Citat:
|
Jag vill ha 2.20 på att bergman inte kommer topp 5 i dag.
|
Citat:
Vinnare på Martin är 5.20 Top 3 på Martin är 2.10 Top 5 på Martin är 1.45 |
Citat:
Oddset jag erbjuder efter noga överläggande med Lena Handén på att Bergman INTE sluta topp 5 är 2.10. Vill du spela kan du ge Sharp$ till detta inlägg. |
Citat:
Vill lägga några Sharp$ på Martin top 3, lägger in Sharps på inlägget jag citerat och då är det Top 3 som spelas, ok? Sen kommer jag spela Bergman INTE top 5 och då slänger jag väl bara in Sharp$sen i det föregående inlägget! |
Citat:
|
Erbjuder betKP nåt odds på tex en 180s salami på kvällens 3 dart VM-matcher?
Citat:
|
Citat:
Över 17 - 1.85 Exakt 17 - 3.80 Under 17 - 1.85 |
Washington Capitals - Winnipeg Jets ML?
30 Sharps |
Citat:
Över 17 @ 1.85 med 50 sharp$? |
Citat:
Taget, kör till! Ge dom i detta inlägg. |
Citat:
Vill du ha spelet får du ge Sharp$ hit. |
Al-Saad är tyvärr ett runkgäng och barcelona vann med 4-0. Alla utbetalningar har gjorts för den matchen nu. Grattis ni som vann. Se till att satsa era Sharp$ på kvällens grandsalami i Europa League som ni kan läsa om i inlägg #61
|
Vad erbjuds för odds på hockeyn ikväll?
Ryssland -1 Tjeckein -1 |
PAOK - Rubin Kazan, över 2.5 mål
Bet: 60 Sharp$ |