![]() |
|
Ja gott folk... Att driva spelbolag känns ju nästan lika lukrativt som bankverksamhet.
Edit: Efter en snabb överblick - ser det inte lite ut som att KP skulle baxkat lite om Ö2.5 suttit? Nu börjar jag förstå intresset från sydafrikanska lotteriinspektionen. Sverker och Josefsson, var är ni?! |
Dags för ny omgång spel! Vad är inte bättre än Allsvenskan?
BetKPs sydafrikanska informatörer har bidragit med lite insidertips. Av den anledningen tänker BetKP som enda bolag i världen erbjuda odds som är bra mycket högre än det högsta ni hittat. AIK - Mjällby. Spel erbjudes på Mjällby +0.5 till odds 2.30 Syrianska FC - IFK Göteborg Spel erbjudes på IFK -0.5 till odds 2.00 HÖGST I VÄRLDEN! Dubbel: Mjällby+0.5 och IFK -0.5 till odds 4.60 Här pysslas det inte med limiteringar eller maxtak, mao satsa på! Ge Sharp$ till detta inlägg, därefter svarar ni i tråden hur mycket ni har satsat och på vilket objekt ni har gjort det. |
Citat:
|
IFK
|
150 sharpå$ på IFK -0.5 @ 2.00
|
1650 sharps på dagens dubbel!
|
450 på IFK
|
320 IFK
|
500 IFK!
|
641 IFK
|
600 IFK
|
150 Sharp$ på -0,5 IFKn Gbg!
|
300 sharps på ifk -0,5 @ 2.00
|
IFK här med!
|
IFK här också, 300!
|
300 IFK
|
IFK 300
|
IFK 200
|
IFK 100
|
Inte en penny satsade plain på AIK.s tapp så det här luktar storslam för banken lång väg :smoke:
Dessutom har oddsen på IFK, föga förvånande, studsat tillbaka 10-12 punkter på börsen. |
Att gå emot BetKP och holms verkar vara en vinnande strategi. :whistling:
|
BetKP väljer än en gång att tacka och bocka för visat intresse. :evilgrin39:
|
Snygg jinx där strax före start. Kan$ke är värt något? :evilgrin39:
|
Dags för KP och hans spelbolag BetKP att än en gång lansera ett spelobjekt utan dess like.
Som bekant verkar det finnas många United *host* fans här. Blackburn - Man U BetKP erbjuder oddset 2.25 HÖGST I VÄRLDEN ! på att United ska vinna med -1.5. Några har önskat lite baguetteboll. Då BetKP bedriver välgörenhet till KPfonden har bolaget beslutat att erbjuda spel på lite franska nissar. Nantes - Troyes BetKP erbjuder oddset 2.00 HÖGST I VÄRLDEN på Troyes +0.5 Dubbeln: Troyes +0.5 samt Man U -1.5 ger oddset 4.50 (Än en gång högst i världen) Ge Sharp$ till detta inlägg om ni vill spela. Skriv sedan ett inlägg med vad ni har spelat på. |
Jag vill gärna spelar på -1.5 på MFF. Möjligt? :)
500 Sharps har jag tänkt mig. |
Satan vad dött det var här då. :)
Jag ska donera lite på halvbollen. Har fått tillbaka vattnet så jag ser det som ett gott omen. https://www.sharps.se/forums/180134-post1328.html Franskt för en 500-hundring är ju rena fyndet.. |
Tänk om fler hade lyssnat på dig Wagner. Hade varit grandslam.
United vann 2-0 och Troyes kryssade 1-1. |
Erbjuds det några odds på vilket lag som möter Brynes i årets hockeyfinal?
Skellefteå har ju i princip öppet mål nu med hemmafördel. |
Är otroligt dåligt insatt i årets ES. Så jag måste tyvärr passa.
Däremot erbjuds följande spel idag. Metalist - Sporting Lisbon Spelet som erbjuds är Sporting Lisbon +0.5 till oddset 1.85 Ath Bilbao - Schalke Spelet som erbjuds är Schalke +0.5 till oddset 2.10 Dubbeln (10% bonus på oddset!) Schalke +0.5 och Sporting Lisbon +0.5 till oddset 4.25 Skriv ett inlägg med vad ni spelat på samt ge era Sharp$ till detta inlägg. Inga insatsbegränsningar. Spela på! |
500 Sharp$ pa +0.5 Sporting Lisbon.
|
Då öppnar vi upp denna igen
BetKP riktar sig främst mot highrollers. Dagens matcher som erbjuds är följande: MINIMUMBET: 100 Sharp$ MAXMIMUMBET:10000 Sharp$ Celtic - Juventus http://www.oddsportal.com/soccer/eur...entus-1537600/ BetKP erbjuder oddset 1.92 på Juventus seger. Just nu högst i världen!. Andra spelalternativ existerar ej! Nästa match är: Valencia - Paris SG http://www.oddsportal.com/soccer/eur...is-sg-1537605/ BetKP erbjuder oddset 2.50 på Valencia seger samt oddset 3,15 på PSG seger. Spelalternativet X existerar ej! Ge Sharp$ till detta inlägg och skriv ett inlägg på vad ni spelar på. Inlägg som ej skrivs före spelstopp kommer att sharp$ konfiskeras från. |
200 på Valencia till 2.50. Säger Maijadona att Valencia vinner så gör de det, 1-0. :)
|
200 sharps på PSG till 3,15.
out. |
Citat:
200 $harps spelas på Juventus @1.92 |
Juventus @ 1.92
200 sharps! |
Juventus @ 1,92
500 sharp$ |
500 på juventus @1.92
500 på valencia @2.50 |
200 på juventus @1.92.