![]() |
AKBet investerar 1000 i detta.
|
Ligger upp sen tidigare bjudning hos centralbanken med eget tryckeri och offrar 500 till. Ett överodds är ju ett överodds även med monopolpengar.
|
ahhS di Wizard aka en av byns värre revolvermän pangar 500$ direkt!
|
500 pesetas taget!
|
Jaha, det var inte hockey som jag trodde. Men vad spelar det för roll. :lol:
|
Tack för alla era Sharp$. Stenklar som vanligt :D
|
Håll till godo. Bara kul att någon ser ett värde i dom. :)
|
Detta måste vara brottsligt, anordnaren hade solklart insider information att Noah saknades.
AKBet kräver att vaden ogiltigföklaras tills en utredning genomförts för att klargöra vad om egentligen hänt bakom låsta dörrar. Det luktar illa detta. |
Förutsatt att vi själva får välja matcher, vad ger du för Montreal Canadiens mot Carolina Hurricanes ikväll (ML)?
|
Citat:
Du får 1.69 i odds på det. Minimum 500 Sharp$ |
Citat:
|
Citat:
Beslutet kan ej överklagas! |
Citat:
Tips: Genom lite pyramid-spel kan du säkert komma undan ifall ledningen bestämmer sig för att rota runt i Sharps undrevärld. Observera att detta bara är ett tips från polaren. Jag själv tar avstånd från det helt och hållet. :whistling: |
Polarn är lite nyfiken vad du skulle ge för Sharks P1 ikväll mot Oilers? Allt < 2.50 är acceptabelt.
|
Citat:
Eftersom BetKP inte lyder under finansinspektionens penningtvättsregler så behöver inte BetKP heller identifiera kunden.:ful: Ge Sharp$ till detta inlägg om du tar spelet. Spelstopp är kl 22:00! |
Citat:
|
Vad är detta för scammigt spelbolag? Varken betalar tillbaka insatsen eller avrundar korrekt!
|
Citat:
https://www.sharps.se/forums/spelbola...golfandbet-27/ |
Citat:
|
Citat:
N.Y Rangers - N.Y Islanders U 5.5 då? Får jag 1.80? |
Citat:
1.80 taget |
Pangade rätt bra! 900Sharp$ inväntas.
|
Av ren nyfikenhet, hur många Sharp$ satt du på när du inledde det här?
|
Ca 10000 :)
|
Kazan gå vidare mot Betis i EL, får jag 1.93? (Marathon)
|
Citat:
|