![]() |
Sugen på lite odds för 62:ra Kōhaku Uta Gassen
White Team vs Red Team, kanske betKP har odds på detta till nyårsafton? White Team har vunnit sista sex åren. |
Vad får man för odds på dagens trippel? Chelsea , Man U , Man C
|
Almtuna u 2.5 Mål, vad får jag för odds?
|
Millwall +0 @ 2.90 100sharp$ ?
|
Citat:
Ni som vill rygga kan göra det med. |
Eftersom du erbjuder odds på allt så är jag lite intresserand av följande:
NATO/FN ingriper mot Syrien under (utfärdande av no-fly zone räknas) 2012 JA/NEJ USA eller Israel ingriper militärt mot Iran under 2012 JA/NEJ Antal framträdanden av Lemasive i media under 2012, Ö/U Lite bråttom men Man City -0.5 ikväll 1.95 100 sharp$? |
Citat:
ang det övriga. Jag tänker varken stödja eller tillåta spel på krigsförklaringar eller troll. |
J-Vm
Sverige - Finland 75 Sharp$ |
Citat:
|
Finland +1.5 ?
|
Svenska Spel hade 1.80 men det sänktes för ett par timmar sedan. Så man slapp få beslutsångest kring det marginella utsticket. :)
Det är fan inte värt att kallas utstick ens. :no: |
Citat:
1.65 |
Gold Coast United +0 150 Sharp$
EDIT: Kan ta oddset för rak seger också, 149 Sharp$ |
Citat:
|
We're having a party when fergie dies..
|
Citat:
|
Var det inte tillåtet att betta på något som redan fanns? Eller sker utbetalningar inom 3-10 dagara :D
|
Kom igen KP pröjsa nu ;)
|
Vad får man för odds på X i nattens JVM final? Eller Sverige ML?
|
Vad får man för odds på Palermo mot Napoli på söndag 8/1?
|
Pga vissa problem med den sydafrikanska lotteriinspektionen har BetKP valt att tillfälligt frysa inne alla innestående medel samt att inga fler spel kommer att kunna placeras fram tills vi hittat en lösning för BetKP att fortsätta sin illegala spel och dobbelverksamhet.
Välkomna åter! |
Då kör vi igång igen.
Dagens skrik är såklart överspelet i Betis - Espanyol http://www.soccerway.com/matches/201...anyol/1140925/ BetKP erbjuder oddset 2.10 på över 2.5 mål i matchen. Inga insatsgränser. Spela på :) Skriv ett inlägg efter att ni spelat. Ge sharps till detta inlägg. Vill ni spela underspel så erbjudet BetKP oddset 1.25. BetKP är inte ute efter att balansera sin bok. Play on! |
Jag spelade 500 Sharp$ på över 2.5 @ 2.10, bankränta ffs!
|
Norrby IF - Örgryte Idrottssällskap
Odd för raka ÖIS? EDIT: Vill satsa 0-100 Sharp$ EDIT2: Lirar även jag på överspelet, 250 Sharp$. |
REN DONATION! ö 2.5
|
730 Sharp$ på Över 2.5 @2.10 i Betis v Espanyol lirat!
|
Go Betis!
|
180 feta sharps-dollares på över 2.5 i Betis @ 2.1 i odds :drunk:
|
70 Sharp$ på Under 2.5 @1.25 lirat! Nu kör vi!
|
over 2.5 @ 2.10, 150 sharp$
kanske BetKP planerar att ge odds på sommarens akb48 senbatsu general election? |
150 Sharp$ på Ö 2.5 mål @ 2.1
|
1 sharp$ på över 2,5 satsat !
|
500 på över 2,5 :)
|
100 på över 2,5. Nu plundrar vi snuskgubben på Sharp$. ;)
|
100 på överspelet!
|
Kan nästan noll om ligafotboll, men ser ju spelvärdet i att alla mörsar på dogen. 546 dållarsch på överspelet i Betis-matchen!
|
betis ö2.5
|
Hela 100 sharps på över 2.5!
|
200 Sharps på över 2.5!
|
Huset tackar, bockar och bugar för alla DONATIONER ;)
|