![]() |
KPbet var lite väl generösa mot mig så jag ger tillbaka 50 sharps.
Jag satsade 75 på barca, fick 200 när jag skulle haft 150. Vad ger du för odds på krysset i matchen Frölunda - Linköping i European Trophy? Satsar 50 i så fall |
Citat:
KP Dallas - Islanders ML 30 sharp$ |
Citat:
Citat:
Odds 4.10 Citat:
Citat:
Ryssland 1.80 Tjeckien 2.45 Ge Sharp$ i detta inlägg om ni vill ha spelen. |
BetKP låser denna tråd nu då han inte har tid att sätta ut fler odds. Det finns spel tillgängliga. Missa inte heller grandsalamin i inlägget högre upp/tidigare.
Låser upp denna senare ikväll igen med nya möjligheter för er att förlora lite Sharp$. |
Jag har inte glömt bort er, bara lite upptagen för tillfället. Gör alla utbetalningarna senare ikväll :cry:
|
Nu ska alla ha fått sina Sharp$ till spel som avgjorts fram till idag kl 21:00
Har jag missat någon får ni skriva det här. Har ni fått för mycket MÅSTE ni skriva det här. När det uppdagats att ni fått för mycket vilket sker 1 gång om året (vid inventering utav Sharp$-valvet) kommer ni åka på en straffavgift då ni medvetet hållit er undan. Då öppnar vi tråden igen! |
BetKP fortsätter sensationen med att erbjuda en grandsalami på helgens Premier League omgång.
Spelstopp 17 dec kl 15:55 Matcherna är: Citat:
Spelet går ut på hur många antal mål kommer det att bli tillsammans i alla ovanstående matcher? VIKTIGT! Nedanstående villkor gäller och kommer appliceras benhårt! Spoiler:
Spelet är trevägs och linan är satt på exakt 28 Över 28 mål tillsammans ger oddset 1.70 Exakt 28 mål tillsammans ger oddset 8.00 Under 28 mål tillsammans ger oddset 2.20 Ge inga Sharp$ till detta inlägg, jag kommer att skapa två nya inlägg under där ni kan ge Sharp$ ifall ni vill spela. Ni behöver inte skriva i tråden för att spela utan det räcker med att ge Sharp$ före spelstoppet. |
För att spela på över 28 mål till oddset 1.70 i ovanstående spel ger ni Sharp$ till detta inlägg.
Ni behöver inte skriva i tråden utan det räcker med att ge Sharp$ |
För att spela på exakt 28 mål till oddset 8.00 i ovanstående spel ger ni Sharp$ till detta inlägg.
För att spela på UNDER 28 mål till oddset 2.20 i ovanstående spel ger ni Sharp$ till detta inlägg.
Hela detta inlägg är en köpt reklamplats från BetKP.
Han vann 2.2miljoner på 2 dagar hos BetKP. Läs hans tips för idag ta rygg! Spoiler:
|
A-League
2011-12-17 12:00 Perth Glory - Melbourne Heart Melbourne Heart -0.5 50 Sharp$ Ge mig ett bra bud :) |
Citat:
|
Får minst ha 3.15. Det är fortfarande över +10% upp till Pinnacle :)
|
Citat:
Hos Pinnacle måste du skatta. Hos BetKP sker allt skattefritt. Du tar det om du vill. Pruta på odds går ej ;) |
Biathlon KP
Vill ha odds på följande i dagens jaktstarter. Herrar Schempp före Lapshin Fak före S Fourcade Birnbacher före Beatrix Ustyugov vinnare Graf topp 5 Grossegger topp 5 Damer Solemdal före Dorin Mäkäräinen före Zaitseva Segermarginal 30.0 sekunder eller mer. Tacksam ifall du sätter upp odds på följande och även MOT-odds ifall du nu försöker scamma med för låga odds! |
Citat:
Jag låser därmed denna tråd temporärt och öppnar den igen ikväll. Det som går att spela på är grandsalamin i Premier League! Mer om det i tidigare inlägg. |
Citat:
|
Förlåt för att jag kom försent. :skamsen:
Nu öppnar vi den här igen. Slut på erbjudanden! Dags för betKP att dra in lite. Kan ju inte ha ett underskott inför mötet med groupon som investerare? |
QPR - Man United
Under 2.5 mål 50 sharp$ |
Citat:
|
Tottenham - Sunderland. Rak 1 samt 1/1 HT/FT
|
Houston Texans -6 ikväll. 50 Sharps.
|
Citat:
1/1 ht/ft = 1.86 Du får skapa nytt inlägg med det du vill spela på, så jag vet. Sedan kan du lägga dina sharp$ i detta inlägg. |
Citat:
Då jag har bra information om matchen blir oddssättningen 1.70 Vill du spela på andra sidan, dvs +6 får du oddset 2.10 Lägger du Sharp$ i detta inlägg så antar du oddset 1.70 på -6. |
Citat:
200 sharps på rak 1:a sedan 50 sharps på 1/1. Lägger in sharpsen i det förra inlägget. |
Då det står i mina terms som jag har på ett fysiskt papper bredvid mig och där jag slutit avtal med mig själv att aldrig offentliggöra dokumentet så tar jag mig friheten att rensa lite i tråden.
|
Citat:
Blackhawks -1,5 20 sharp$ |
Skidskytte mixed stafett,
Frankrike vinnare, 50 sharps |
Vilket värde betingar en PK på Roma i afton månne?
|
Citat:
När kommer utbetalningen? :evilgrin39: Äre möjligt med livespel? x2 på arsenal? :) |
KP! Jag vill slänga in lite Sharp$ på NFL inatt, vad har du för odds och linor att erbjuda? Någon player prop kanske?
|
Citat:
|
Tja!
Vad erbjuder du för odds på Brynäs mot Linköping ikväll? |
Citat:
|
Norwich +0 50 Sharp$
EDIT: Glöm inte att betala ut vinsten från kupong #100 :) |
Citat:
Odds: 2.50 |
Blackhawks -1.5 - Pens