![]() |
Calgary: Är du kvar i ligan eller har du hoppat av? Vi har dubbelmöte! Hoppa in i chatten om du kan spela.....
|
Jag tar Colorado Avalanche om de går
Jag heter på ps3 MW3_KUNG |
Om Colorado Avalanche är kvar tar jag dom
MW3_KUNG |
Har det dött ut?
|
Ska vi göra ett nytt försök att få igång detta ordentligt? Jag är iaf sugen o lira :)
|
Tobbe-021 tar gärna Capitals! :D
|
Jo jag är sugen också. Får se vad dom andra tycker!
|
Godkänn mig nån gång :)
|
Jag är gärna på och lirar!
Om det stämmer med de lediga lagen så tar jag gärna Los Angeles Kings. Mitt nick är filuX9 |
Hållå
|
Om jag inte får svar snart så skapar jag en ny liga...
Verkar ju finnas intresse iaf. |
Jag är gärna på men många hoppade ju av och de som var kvar fick man ju sällan kontakt med..
|
Är också sugen på att lira, antingen i den befintliga ligan eller i en ny.
PS3-ID: Ganondorf_81 |
Nu jävlar drar vi igång detta ordentligt :)
Jag kan lira med Capitals Mellan 21-00 varje kväll och även vissa dagar mellan 10-13. Hojta till på sms (0722 007 630) eller skicka mig ett PM så kommer vi överens om matchtid :) |
Såg att ni hade accepterat mig till att vara med i ligan, trevligt! Jag är fri att spela när som helst så det är bara att skicka ett meddelande så kör vi :) skicka ett meddelande på psn network (filuX9)
|
Inte blivit accepterad än så jag kan tyvärr inte vara med och lira i kväll.
|
Citat:
Flyers kan ni lira mot CPU denna vecka, har extremt mycket att göra denna vecka. |
Någon som vill och kan möta Capitals nu under dagen?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som kan lira i veckan, är ledig tills Fredag :)
|
Vet att ligan är ganska inaktiv för tillfället, tråkigt! Ny period är startad sen igår, så det är bara att börja spela.
Kommer att avancera omgångarna på måndagar från och med nu, istället för fredagar. Jag är inne i ircen på kvällstid om det är något. |
Boston och Florida när kan ni?
|
Citat:
|
Washington och Calgary när kan ni?
|
NYR x2
Pittsburg Calgary Kan ni spela? |
Tja!
Ser att denna ligan inte är så aktiv.. om ni är sugna på en mer aktiv liga så kan ni gå in på playstation-3.se/forum/thread/19523/1/ och titta ifall det är något intressant. :) |
Montreal när kan du?
|
hej! är det fortfarande möjligt att joina er liga?
mvh Andrea |
Citat:
|
Jag tar colorado avalanche
heter MW3_KUNG på ps3 :D |