![]() |
en snabb googling på svensk gm connected liga gav mig den här tråden överst! finns det någon plats kvar?
|
Citat:
|
Jag kör väl Anaheim då. "mitt lag" var ju upptaget :P
skall ta och läsa igenom tråden också så jag är upp to date med vad som gäller och så! |
vad ska man söka på för att hitta ligan?
|
är med, WILD
|
Citat:
verkar inte finnas till android? |
Vet inte, jag har den för iPhone.
|
sökte runt lite och den verkar vara exklusiv för ios.
|
Faan. När börjar ni? Jag bor i temporärt boende just nu, alla möbler och prylar (inkl. PS3) är i förvar just nu (flyttar in 1 Okt i ny lägenhet).
Kan man hoppa in i efterhand? dvs den 1 okt. |
jag har läst att det ska gå att köra connected GM som rent manager-läge så det är väl bara att "simulera" (alltså, låte CPU:n spela) närsom man inte kan spela live..
|
Tänkte att vi som är intresserade av att diskutera regler m.m gör det i chatten under helgen sen dra igång ligan typ på onsdag nästa vecka eller något liknande. Förhoppningsvis fylls ligan upp under tiden nu när spelet släppts.
|
Citat:
|
Lördag 14:00 i gmconnectedps3 chatten för de som vill vara med och diskutera regler m.m
|
jag tar Coyotes! psn = lillorne
|
Jag är gärna med, tar Panthers!
|
Citat:
Citat:
|
Är bortrest. Kommer inte kunna närvara på chatten imorgon. Men jag accepterar de regler ni sätter. Vore dock fint med en kort sammanställning av dem här så man vet vad som gäller och har att förhålla sig till.
|
Fint!, Islanders här!
|
ändra mig, tar BLUES istället ! :). PSN ID - jonafe1
|
Efter ni skrivit era ID här så kan ni joina liga: Sharps123
Spela inga matcher tills alla har joinat om det nu är möjligt öht. |
Sailbum789
|
Micke_Branting
|
dmpn99
Lösenordsskydda ligan så inte vem som helst kan gå in |
Någon som vill spela en match? 100 sharps på spel!
|
Citat:
|
joemag: jag är på, adda mig. R9B1N så kör vi!!!!
|
PSN: perssah
|
Får man signa free agent redan nu?
|
Citat:
|
Citat:
|
Märkte detta! du kan väl hoppa in i chatkanalen så tar vi en match ikväll :clap:
|
PSN: jtandake
|
PSN: t0mteee
|
psn: axelssonBJORN
|
PSN: N_Kay
|
Jag hugger på Dallas!
PSN: tafen1 |
Colorado
ID: jockeBRODD |
Går det att byta lag nu trots att man redan gått med in-game?
Skulle vilja byta till flames isf. så om jag går ur ligan och ansöker på nytt till flames borde väl inte vara ngr problem? när är tanken att vi startar, när alla lag är tagna eller kör vi igång på nån utsatt tid och låter folk joina de sista lagen under spelets gång (om det nu är möjligt) |
Jag tycker också vi sätter ett datum(dag) när vi börjar ligan, och dom som inte hunnit joina då får hoppa in under spelets gång om det är möjligt.
|
Lite info som vissa kanske är intresserade av, besvarade en del frågor jag hade om hur matchupplägget fungerar.
Citat:
|