![]() |
vadå godkänna? varför skulle de inte godkännas?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jadå enbart NY REGEL: Får inte ha mer än 1 draft pick involverat i en trade med CPU.
Bryts den regeln nekas trejden utöver det går allt igenom förtillfället. |
Citat:
|
Colorado Avalanche - bRODD
St. Louis Blues - Baron1 Hör av er när ni är ready to rumble :-) |
kommer inte in på chatten, någon med samma problem?
|
Citat:
|
Jäklar vilken lekstuga San José hade med mig. Känns som Rangers får lägga fokus på träning till nästa vecka. Tur man bara hade två matcher denna spelperiod...
|
domert kan du spela idag?
|
Japp, efter 17.00
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Funderar på att ha 2v schemalängd i fortsättningen. Känns som det blir mycket enklare att hitta tider och lira mot varandra om det är 5-7 matcher istället för 2-4 att välja på.
|
Låter som ett bra förslag tycker jag.
|
Citat:
tänkte precis föreslå detta! skall vi sätta nån gräns på när varje omgång skall vara spelad eller skall vi vänta in alla matcher? |
Tycker också det lät som en bra ide!
|
Citat:
|
när kommer man kunna spela nästa omgång?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Si Señor |
Citat:
|
Söndag och 2 veckor låter som bra förslag. Kom på att det är schemat på NHL.com som följs ifall nån vill spana på kommande motstånd.
|
Kör 4 veckor. :)
|
kul att möta folk som BARA pokecheckar
|
Måste komma på något sätt att se hur många matcher folk har kvar alternativt när alla spelat klart för omgången. Känns ju galet segt om alla är klara efter 4-5 dagar och sen vänta några dagar extra bara för man har "bestämt datum".
|
Citat:
|
går det inte redan nu att fixa så man kan lira lite fler matcher?:)
|
Fick bara spela en enda match. Lite tråkigt, men bra för då hinner jag träna mer efter den förnedringen av juret (0-11!!). huuuuj!
|
Första omgången kommer att avancera Fredag 21 september klockan 20:00 därefter är det 7 dagar till nästa avancemang, tidigare om alla är klara innan 7 dagars deadlinen. Skriv "Spelat klart omgång 1,2,3,4,5,6,7,8" här i tråden när ni spelat omgångens matcher.
OBS första omgången behöver ni inte skriva "Spelat klart xxxxx" då den kommer avancera imorgon |
Vad händer när en motståndare varken finns tillgänglig eller tilllåter att datorn spelar matchen när det är dags att avancera? Vinner man på WO eller simuleras matchen på nåt sätt?
|
tror att matchen simuleras
|
Jag drar mig ur..
mvh dmpn99 |
Citat:
Mvh |
Citat:
|
Citat:
|