![]() |
Brantingson: ikväll eller imorgon kväll?
|
Vad händer om man inte lyckas etablera kontakt med sin motståndare? Dvs. Inget svar här så tid kan bestämmas innan fredag?
|
Jag tar Tampa Bay Lightning!
ID: Stene90 |
gött Stene90!
tänkte precis lira min match mot tampa då avvaktar jag, kan du imorgon kväll? eller ikväll om du blir antagen ikväll... |
Okej fint axelsson! Kan lira imorgon om jag hinner bli antagen. Kan spela 17-21
|
gött, då bokar vi imorgon nån gång mellan 17-21. är inne i chatten när jag är tillgänglig att lira!
|
Citat:
|
Boston lira? Kan även imorgon efter 19, fredag efter 17
|
Akeman aka. jtandake
När kan du spela?? Har någon lyckats spela mot honom denna omgång? |
Jag vill nå bRODD och JoeMag för matcher. Hör av er!?!?!? :)
|
Citat:
har försökt två dagar irad men vi får bara connection lost när vi försöker lira. Brantingson: Lever du? Ikväll är sista chansen jag har att spela innan vi avancerar! Åker direkt från jobbet och är borta hela helgen! |
Okej. Hör om han kan lira runt 2330 då jag tränar till 2230 är du snäll! :)
|
valleyo han kommer inte kunna lira ikväll. du får testa imorgon, skall säga till honom att han får leta sig in här
|
Var är Carolina (akeman) ??! Jag finns nästan alltid på chatten, in där bums!
|
Axelsson, kan du inte försöka höra med Brodd när han kan. Jag kan från kl 11 till 17.
|
Misär och saman, jag är i chatten när jag kan spela. Problemet är att jag sällan vet i förväg när jag har möjlighet att spela och dyker därför upp där då och då.
Jag har sett dig i chatten tre gånger den här veckan saman, men jag har aldrig fått något svar när frågar efter dig. Kanske bättre lycka idag? :) |
Fan vad tur jag hade när jag vann över Chicago med 2-1. Har varit uppe i 17 timmar med 3 timmar sömn för att få min älskade iPhone 5. Vann med 2-1 efter att ha gjort två jävla skitmål på handledsskott i slottet. Sköt totalt 14 skott.... Colorado och Carolina, när kan ni spela?
|
Citat:
|
Citat:
|
Dallas
Philadelphia Ottawa Minnesota Montreal N.Y Islanders När kan ni spela? |
Winnipeg, Minnesota, Boston, Ottawa, Carolina: Kan köra ikväll runt 22:30 om nån av er kan.
Inte aktuellt längre. Bytte tillbaka till Nashville då både Stamkos och St Louis numera huserar i Flyers... |
Minnesota kan ikväll, troligtvis! Är i chatten hela dagen .
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kan spela ikväll, Wild ... finns i chatten .
|
Penguins kan hela dagen imorn!
|
jets kan ikväll till och från, är inne på chatten!
|
Går gärna med i ligan som Edmonton om dom finns kvar?
Id: JJimmy32 |
Jag är detroit red wings :clap:
|
calgary flames vi har 2 matcher att spela såg jag , minnesota wild och dallas när kan ni spela ?
|
Blackhawks, Avalance och Maple Leafs. Kan ni spela idag tro?
|
Blackhawks, Maple Leafs och Avalance, när kan ni under veckan?
|
Citat:
MVH Blackhawks. |
Kan idag mellan 17-19 och efter 22.
Resten av veckan kan jag för det mesta. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Colorado, vi har dubbelmöte. När kan du?
|