Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-10, 15:08   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Hur mkt undviker ni diverse rekare?


Som de flesta vet så finns det väldigt många på internet. Vissa kallar sig experter andra chefen. Få är faktiskt något att ha och vissa är riktigt ruttna.

Men hur gör ni då ni ser att någon random lallare på säg r e k a r . s e eller annan dylik sida redan har rekat samma spel som ni själva är intresserade av. Och nu är det som sagt en random person och inte nån som är känd för att vara en vinnare. Skiter ni att spela, ni bryr er inte då ni bara har läst vad spelet är och inte hur personen har motiverat, fadar ni, spelar ni tvärtemot? Hur gör ni?

Kan ta ett exempel.

Faden
Var i höstas när det var NLD derbyt (tror det var den senaste säsongen, kan ha 11/12 annars) sugen på överspelet men då jag vid det tillfället hade det som rutin att alltid kolla Holms så gjorde jag det och han rekade inte samma men det gjorde tomten "RalleArvid". Så vips försvann det spelet. Nu gick det förvisso in men kändes inte överdrivet drygt att dela spel med en som aldrig anger insats och som rekar sina spel på bolag som Betsafe, Ladbrokes, Will Hill.

, Eskil Hellberg, Youbet och liknande går bort medan det inte känns dåligt direkt när man har spelat som till exempel shawshank har.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 15:30   #2
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Även en blind höna kan hitta ett korn. Bryr mig inte speciellt mycket om det är ett enstaka spel Så länge man är säker på sin egen förmåga och vet att man är vinnande så bör man väl inte göra det. Skulle nog kännas värre dock om man regelbundet hittar samma spel hos "tomtar".
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 15:35   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khan Visa inlägg
Även en blind höna kan hitta ett korn. Bryr mig inte speciellt mycket om det är ett enstaka spel Så länge man är säker på sin egen förmåga och vet att man är vinnande så bör man väl inte göra det. Skulle nog kännas värre dock om man regelbundet hittar samma spel hos "tomtar".
Du har förvisso en poäng men är lite vidskeplig av mig i detta fallet så det påverkar nog mig med lite grann. Kan vara värt att nämna i just exemplet så var det lite udda med då Arsenal är det lag som jag håller på, sympatiserar med, gillar mest eller vad man nu ska kalla det så det påverkade säkert med.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 15:47   #4
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Du har förvisso en poäng men är lite vidskeplig av mig i detta fallet så det påverkar nog mig med lite grann. Kan vara värt att nämna i just exemplet så var det lite udda med då Arsenal är det lag som jag håller på, sympatiserar med, gillar mest eller vad man nu ska kalla det så det påverkade säkert med.
Läste någonstans att bettare är de mest vidskepliga som finns, bara spana in denna tråd t.ex: https://www.sharps.se/forums/offtopic...-vidskepelser/

Så där är du inte ensam Var själv något oerhört vidskeplig för några år sen, fick inte kolla på matcher jag hade bets på, och satt någon på RoK på samma spel så rödade jag ut i vissa fall. Nästan jobbat bort det helt nu, det sabbar bara
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 15:55   #5
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Kan skämta om att tomtar jinxar spelen men bryr mig inte alls egentligen

Skulle jag göra det är det som om jag skulle börja ta bort varor i korgen i mataffären för att WT-snubben framför mig köper samma sak. Fan jag har ju köpt det för att jag tror att jag kan laga till något gott med det så det är bara köra på med sitt eget
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), kusagwa (+1), Wagner (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 16:07   #6
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Försöker reka runt och se om jag kan hitta nya infallsvinklar och om en del vettiga cappers tänker lira mitt spel. Försöker helt och hallet att rensa bort bruset (rekare som holms, rallararvid mfl) och fokusera pa att läsa vad duktiga och vettiga cappers skriver.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 16:43   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag kan tyvärr inte förneka att jag tappat suget att fortsätta studera en match när man fått reda på att någon av dessa amrish/holms/tomte/kalle och balle varit på samma. Då har man fortsatt kolla vidare istället. Men annars bryr jag mig inte nämnvärt heller, inte direkt att någon lallare på twitter kan påverka vad 22 gubbar på plan kommer att uträtta.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-10, 18:40   #8
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Jag har riktigt svårt att reka något som redan rekats av de herrar ni nämnt.

Sen känns det iof sig ganska gött när man är först med en rek som sedan ploppar upp på andra ställen och märker att det är ens egna text. Visserligen skulle man kunna bli tvär på sådant men jag tycker det är smickrande.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 10:54   #9
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Folket bakom Youbet är svårplacerade.

I bloggen kan de ofta skriva att de inte har något vettigt spel för dagen, MEN att de i tidningen lyfte fram x i brist på annat.

Jag förstår att de måste skriva något i sina paneldrag varje dag eftersom nöjesliraren förväntar sig det, men för att själva ha någon heder i kroppen borde väl YB-gänget då skriva samma sak där; att de inte har någon bra känsla för dagen och avstår spel?

Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td