![]() |
Gårdagen 1/10
Ingen bra tisdag. Reading tappade, Frölunda kryssade också medan våra favoriter Djurgården och Zenit brände på märkliga sätt. Gratisliret Atletico samt en liten vinst på TOPPTIPSET var kvällens glädjeämnen. Bättre tryck väntar på onsdagen - utbudet ser helfestligt ut! |
Jag gjorde en tömning nu mitt i natten. Brukar inte hända. Tömningar gör man ju på morgonen. Undra vad som är felet då?
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra för sporttjänsten nu när NHL har börjat. Då kan man avsluta många kvällsrapporter med "om nattdraget vinner går vi plus" och sedan vara knäpptysta om det blir torsk.
|
Citat:
|
Citat:
det e just de - dom spelar på att "folk är dumma i huvudet" . kan jämföras med kvacksalverilagen typ :) |
Citat:
|
Gårdagen 2/10
Onsdagen åker ner i papperskorgen... Luleå och Vita Hästen bankades på både tripplar och på "PP", men duon kryssade. Vi kan hitta bortförklaringar, men nej: misslyckade val. Ingen direkt lycka heller i övrigt (allt ej avgjort i skrivande stund) och det finns ingenting annat än att bryta ihop - och komma igen! ---------------------------------------------------------------- Verka inte ha gått så bra. Jag gissar på att allt missade av det som avgjorts. Kollade på text-tv sidorna lite idag och idag hade man över 3 lax i maskinerna totalt. Deras bank spel till dom höga oddsen :lol: var stensäkra innan start enligt dom. Båda kryssade. |
All In Torsdag
Trabzonspor 2.50 (mot Lazio) Nu börjar dom bli desperata på kontoret. Högt odds som står sig ovanligt dåligt får duga när all-in ska försöka räddas från ännu ett förlustår. Sporttjänsten slipper dom dessbättre, för dom, redovisa. :hurt: |
2-0 till Trabzonspor efter 22 minuter...
|
Det är ju niceee :smoke:
|
3-3 :evilgrin39:
|
Fitta vad svagt alltsåååå
|
84 och 85-minuten så dåligt alltså
|
PUST... OMLADDNING OCH UPPRYCKNING! :lol::innocent:
Gårdagen 3/10 Huvuddraget Trabzonspor hade 3-1 efter drygt 80 min, men tappade till 3-3. Det gjorde även Brynäs. X också för Asplöven och Sheriff. Vi sammanfattar veckolistan som usel - bommarna har "samlat ihop sig". Sånt händer, men alltid lika trist... |
Jag fyller på med en 3.a så resultatet stämmer. :evilgrin39:
|
Sportspelet
SPORTSPELET fredag Veckolistan var bedrövlig för vår del, bara att erkänna. Vi hoppas att vi har "gjort bort" veckans bommar nu. Med en fullspäckad helglista att jobba med är det i alla fall lätt att ladda om - sju fredagsvinnare liras och det är roligt hockeyfokus. Singlar: 9. Växjö 3,80 / 300 kr. 12. Almtuna 3,10 / 200 kr. Dubbelsystem: 8. Luleå 1,90 24. Mörrum 1,80 31. Bastia 2,40 / Tre dubblar * 100 kr. Trippel: 8. Luleå 1,90 22. Helsingborg 1,40 35. Malaga 1,45 / 300 kr. Herbert vill önska er lycka till med fredagsmyset. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...4KsWjAUI8qeqFQ Almtuna?! Herre gud, hur dåliga är då Troja? |
Luktar fiasko lång väg.
Växjö vann mot Skellefteå senast men ändå så bra odds är det inte. Luleå verka dom tro på en del igen som i veckan. |
Blir det rygg ändå patrik?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Kul för gubbarna. Hoppas de får en grön helg.:moneybag: |
Snyggt när dom quotar hela skiten bara för att få se Herbert på nya sidan också.
Men jag förstår er. Den gentlemannen har ett sug i blicken som är svårt att motstå. http://www.clicksmilies.com/s1106/li...smiley-001.gif |
Här går det undan. http://www.clicksmilies.com/s1106/sp...-smiley-12.gif
1.18 på Liverpool behöver man inte ens kommentera så därför gör jag inte det. 1.80 på Rögle när Expekt har 1.95! Jag stoppar där innan blodtrycket stiger för mycket. http://www.fanpop.com/images/polls/21548_4_full.jpg SPORTSPELET lördag Lördagar gillar vi lite extra och idag plockar vi fram maxinsatsen på två lag som bildar bank på två tripplar. Det är favoriterna Djurgården 1,52 och Liverpool 1,18. Rögle kompletterar på den ena och Carlstad United på den andra. Vidare har vi många roliga skrällbud idag. Singlar 59. B. M-gladbach 4,6 / 100 kr 63. Färjestad 2,65 / 300 kr 64. Linköping 3,80 / 300 kr 65. Örebro 2,30 / 200 kr 83. Ipswich 2,45 / 300 kr Tripplar 66. Djurgården 1,52 67. Rögle 1,80 74. Liverpool 1,18 / 500 kr 56. Carlstad 2,10 66. Djurgården 1,52 74. Liverpool 1,18 / 500 kr Totalt: 2300 kr |
Anna Book....HUR stora bröst har hon egentligen? :no:
|
Citat:
|
Stora tuttar på tjocka tjejer är som rutor på magen på smala killar...
|
Gårdagen 5/10
1.270 kr plus i fredags följdes av hyggliga 669 kr plus på lördagen. Trippeln DIF/Pool/Rögle 3,23 satt, liksom singlarna Färjestad 2,65 och Gladbach 4,60. Största besvikelsen var Carlstad. Nu är vi i alla fall tillbaka på banan efter den risiga veckolistan! ------------------------------------------------------------------ Oj, oj nu är det bäst man ryggar alltså vilken form, man blir ju nästan rädd :D |
Allin söndag = Åker @ 1.70
Hockey div 1 c. |
1.60 och det var inte jag. :p
|
Citat:
|
Spoiler:
|
Citat:
|
Visst Verona har börjat bra som nykomling. Men det är hemma man tagit sina flesta poäng. Bologna blev krossade av Roma borta senast. Men senast hemma mot Milan hade man 3-1 länge man tappade till 3-3 till slut. Skulle avstå denna svåra matchs själv.
Malmö spelar för guldet Häcken för nytt kontrakt. Malmö har bra form med tre raka vinster. Avstår denna själv. Malmö befogad favorit trots bortaplan. Fiorentina känns ju värt att testa nästan. Bra form på Viola. Lazio verka ju ha skador igen. Lazio som man spelade mot i veckan men då hämta man upp 3-1 till 3-3 sent. Betis odds känns lite klent. Och Åker som är deras huvudspel idag riskera man som oftast med tunga spel med att göra tripplar. Det är Sporttjänsten det, experterna. |
Ursäkta att jag är lite sen. Hade sovmorgon och idkade sen horisontellt umgänge.
Ett odds rök ju redan igår och det är knappast det enda. Hederligast hade ju varit att löpande uppdatera om ändringar (läs sänkningar) men det kommer aldrig att hända. SPORTSPELET söndag Division 1-duon Åker och Väsby gillas skarpt på söndagen! Ute i Europa är Fiorentina och Betis två lockande bortavinnare. Singlar: 137. Verona 3,25 / 300 kr. 159. Alingsås 2,85 / 200 kr. 169. Häcken 3,35 / 200 kr. 172. Betis 2,80 / 300 kr. 174. Fiorentina 2,90 / 300 kr. 176. Marseille 3,90 / 150 kr. Tripplar: 147. Åker 1,70 149. Väsby 1,95 160. Tottenham 1,37 / 500 kr. 147. Åker 1,70 149. Väsby 1,95 174. Fiorentina 2,90 / 150 kr. (Deras Allin drag idag är Match 147 Åkers 1.70). |
Citat:
|
Du menar att Sporttjänsten skulle uppdatera sänkningar?
Nä, det skulle aldrig hända av dom. Så hedliga är man inte. |
Ojsann 0-2 Verona redan
|
Åker har 2-1 inför sista perioden
Skotten leder bortalaget Hudiksvall med 35-18 Spänningen olidlig |