![]() |
Notera också att allt startade när eddie började leka med voodoo-dockorna. Bad, bad Eddie!
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Kan inte ta den risken med tanke på att jag jagar en playoff plats. Om de bara hade nån ide om missad tid...såhär är inget kul
|
Citat:
|
Citat:
Men det är väl bara ni hojtar till om det dyker upp någon plats framöver så får man väl ta ställning till det då. Arch kanske redan frågat mig, har för mig vi snackade om nån extra liga förut men det kanske var MLB, kommer inte ihåg... |
Citat:
Spoiler:
Lika bra att gå till bolaget och införskaffa mer sprit, Vlad. :hurt::drunk: |
Citat:
Tror vi på det? Nej. Behövs whisky nu tror jag om Parsons missar också #allfallsdown :lol: Bra att de friska spelar som assholes också nu när det behövs att de steppar upp. Speciellt en viss letargisk "energispelare" som har som hobby att slåss på nattklubbar :gun_bandana: http://www.youtube.com/watch?v=IyhQQFb-wDw |
Förövrigt kan jag fortfarande inte smälta gårdagens bomb i ligan.
Jordan Crawford för Tim Duncan straight up :omfg: EYE i Brick City Hustlers måste ha kommit på ordentlig kollisionskurs med gamle Tim? Måste vara något personligt :) :popcorn: |
Ja det var verkligen en riktigt bomb.
Framför att när Hustlers redan var fulladdat med PG+SG spelare och nu får klara sig med Morris, Sullinger och Bargnani som ska backa upp Bosh på dom tunga positionerna...? Men det kanske finns någon genialisk plan bakom det hela, önskar bara man hade vetat att Tim var så billig så hade jag kunnat skicka över Krypto-Nate eller nått... :) Du kan ju för fan sluta och plocka upp mina FA fynd eddie och åka snålskjuts på mitt grovjobb. Fan pinsamt och skrapa ihop alla spelare som jag redan lyft upp ur askan åt dig, först Carroll och nu Johnson, nästa spelare jag droppar lär du hugga som en cobra på antar jag? :gun_bandana: :lol: |
Vart inte ni erbjudna Wade/Duncan?
Jag blev det men tyvärr ville han ha bra spelare som Monta/Ryno (precis före skadan ofc,om jag visste...) av mig. Hade jag kunnat få Wade/Duncan för några borderline top100 snubbar som DeRozan/Crawford hade jag huggit så tangentbordet gått sönder :lol: Om man bortser från ointressanta grejer som andra CATS och % och bara tittar i kolumnen längst till höger där det står PTS så är det jämna deals allihopa dock så det är bara köra på |
|
Citat:
Citat:
Finns bara en kille som INTE är av intresse: Spoiler:
|
Cisco Garcia visar att han är en äkta Dominican. Hade jag haft en move hade jag plockat upp honom bara för det :D
http://www.youtube.com/watch?v=d7dqkZEfK6E |
det var ju själve fan, har ni varit igång med någon voodoo docka på min semesters snubbe (läs; holiday) har ju för fan inte en assist i laget nu...!
|
Citat:
Spoiler:
Rank Nr7 i ligan :whistling: . Men det är mycket möjligt att dom varit igång med sina dockor igen... Självklart så skulle DH spela över i Vlad's video och fejka allt a'la amerika. Det var lite kul att se alla andras reaktioner, framförallt Mr Ice Garcia som inte är rädd för någon eller något, real gangzta :lol: Eddie du kan droppa Bledsoe, han lär inte komma tillbaka under fantasy säsongen så big baby hade du gjort allt för att ha istället, fast han är sämst så måste han ju ägas eftersom Vucevic tänker missa 80% av matcherna denna säsongen... |
Slutat med 2-6? :)
|
Citat:
Jag kan ta Nikola Vucebitch om du tröttnat. Jag har en kille i mitt lag som jag hatar och kastar pil på en bild av hans ansikte och du får en upgrade på en annan position som sweetener,langar över den |
Citat:
Låter intressant, ska klura lite på den och måste först ringa mongo Drew och kolla om han tänker krångla med Sanders som han gör med Mayo, och iofs så krånglar han ju med hela laget. Kan fan bli gråhårig om jag skulle ha två Bucks spelare i laget som ena matchen får spela 39 minuter och i nästa match 11 minuter. :) |
Citat:
|
Citat:
Dina killar börjar bli friska nu minus Vooch men du ligger fortfarande långt efter så tänkte du vill gambla också för att försöka smita in i playoff sista veckorna Som du vill,jag har redan gråa hår i skägget så fuck it :D Citat:
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=lToB5Ey_4eQ |
Yo Laz!
Du får vänta och se om Sanders har 7BLK på min bänk inatt men du måste ha tagit den innan jag kollar mina stats imorgon annars kommer Jrues pappa att hemsöka ditt lag http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/703/stmx.jpg |
Larry Sanders...Nice audition you fucking asshole :lol:
|
Citat:
Sen kan jag ju inte bryta upp Nikolas Balkan Brotherhood som jag skaffat mig, det kan bära långt med lite juggejävlaranamma :KO: |
Citat:
http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/577/63s5.jpg Jag har sett Sanders innan tyvärr och det ser ut så där varje match även om han inte blivit baited till en ejection av en jävla rookie innan. Ibland foular han men mest står han bara omkring som en staty och gör ingenting Man vet att någon är riktigt usel när man inte ens kan få ömfoten Vucebitch och ärkesopan Erica Gordon trots att man lockar med Vesslan som bonus ;) |
Jag måste säga att det där med JJ var en riktigt vass move. Jag tittade på honom lite innan, men tänkte bruten vrist, ligamentskada, hooting hand...ångrar mig! :cry:
|
Citat:
Han har snygg shotchart också men inte lika snygg som Wes "Money" Matthews,nästan glad att Laz inte bet fast jag får dras med Larry Sanders. NBA får fan skämmas att han inte ens fanns med på All-Star ballot med tanke på vilka luffare som är med där |
Jag skulle nog ha tagit den. En rätt stor skaderisk för Wes, varför inte. Vuc och Sanders har båda sina...cough...flaws... ;)
|
My man Giannis is back...
http://thesportsquotient.com/wp-cont...07/giannis.jpg Snälla Larry Drew låt han få fortsätta på SG-positionen #greekfreak |
The Celtics have traded Jordan Crawford and MarShon Brooks to the Warriors, according to Yahoo!'s Adrian Wojnarowski.
Den där Timmy Duncan för Chuck Crawford dealen :cry: PS: Motherfuck Larry Sanders! |
Vem kör Celts med, Bayless och Bradley? Ska man ens bry sig att spela Rondo med dessa
|
Du glömde Phil Presley,Elvis grabb ;)
Celts fick 2 picks av Heat också som fick Toney Douglas så nu är det bara att tanka så in i helvete. Får hålla Rondo på minute restriction så länge som möjligt och säga till honom att inte spela för bra post ASB |
Jaha, suck... Var ju en del gambling där i tradesen med Duncan och Wade. Mitt lag kändes rätt hopplöst när Horford gick ner för säsongen. Jordan Crawford var ju inte direkt överst på önskelistan heller men inte fan hade jag tänkt mig en backup i Warriors mot the big fundamental. Blir väl waiver wire nästa.
Får nog ta och rådfråga Knicks management nästa gång jag funderar på en trade. |
Crawford skulle bli backup i Celtics eller som nu backup i Warriors, hans öde var satt oavsett om han skulle trejdas eller inte så just trejden påverkar inte mycket alls...
Men hey det är helt okej att gambla men också lika okej att jag inte alls förstår hur du tänkte. :p Man får la styra sitt lag bäst man vill och det lär ju säkerligen sluta bättre än för min egen del så :) Celtics tankar rejält iaf då man ger bort två okej spelare för att få en gammal Joel som inte orkar spela mer än 2 minuter i sträck, och då har Joel mer i lön än dessa två spelare tillsammans. Sure lite draftpicks men det lär bli i andra rundan och det lär inte bli bättre än Brooks och Crawford så det känns väldigt skumt. Heat fick loss lite lön, slipper Joel och lär väl kasta bort Douglas ganska snabbt då han knappast petar Cole... Bynum Bowl drar till Miami?? Warriors blev väl lite bättre, så grattis Boston det här blev nog bara skit... :whoco5: |
Nah Laz det var rätt smart av Celtics
Celts hade redan declinat club option på MarShon så han blir FA till sommaren. Crawford rookiedeal går ut också och han är inte värd att lägga dyra pengar på att resigna då han är medioker så båda dessa hade lämnat i sommar ändå. Återstår bara att köpa ut Joel Anthony som har player option för 1år så har de capspace att signa någon bra och två picks i princip gratis Toney Douglas är comboguard så han kan spela SG om Heat vill ge Wade ännu mer vila inför playoffs och Warriors behövde en backupguard så de kan hyra Crawford för denna säsongen. Alla lag är OK med den men Celts vinner mest imo |
Citat:
Ta fram voodoodockorna :cheers: |
Citat:
Boston har ju 300 picks dom kommande åren så vet inte om dom behövde så många fler, hur många blommar ut? Nu gäller det bara att plocka rätt för det kommer inte finnas mycket kvar att bygga kring... Tycker nog att Warriors vann mest i trejden då dom blev bättre nu, alltid svårt att veta vad picks blir tillslut och framförallt när det gäller andra rundan. Men återigen Celtics vill inte vinna nu, så då finns det väl grund för att göra så här, hur tråkigt det än är att en GM resonerar på det viset så kan det ju bli bra i längden. Ryktas ju om att dom ska skeppa iväg Rondo nu också så snart får dom skriva in ett par picks i lineupen för det saknas namn :p |
Citat:
Vi är överens om att Warriors vill vinna nu och en backupguard är det de saknat sen Jarett Jack lämnade och att Celtics tankar hårt men verkar som jag har mer förtroende för Danny Ainge än dig :lol: |