![]() |
Citat:
Spoiler:
|
6 matcher fick jag Kobe, men nu åker han:cry:
|
Citat:
Nej jag röstade faktiskt aldrig och hade nog inte skickat min röst på Turken :lol: Skulle nog kört: West: CP3, Curry, Durant, LMA, Love Skulle aldrig ta DMC före Love (eller Davis) och Paul (+Westbrook) går före Lillard för min del... Harden och Lillard lär väl bli reserves med alla skador som är nu och det känns ju rätt. East: Wall, Irving, Melo, LeBron, George Eftersom man inte behöver ha någon Center så går ju Melo, Lebron och George utan tvekan före alla Centrar som finns i East. Drummond är duktig men du är färgad och han kan inte peta någon som är där... Rose hade ju varit given om han hinner vara hel innan 2020 och annars tycker jag det vore skoj om Lance och DeRozan fick reservplatser. Ray Allen behöver inte vara med längre, D-Will och Rondo har spelat för lite och Hill undrar jag fortfarande hur Arch kunde lura på dig för Pek... In med lite unga guards i Lance och dubbel D! Jävlar vad mycket sämre east är när man kollar på spelarna... :lol: |
Nej inte Lance han är en sån där kille som ser bra ut i ett för honom perfekt system,räcker inte att sno lite boards från Hibbert för att bli en allstar... Hating aside så är han är ok och har chans att vinna Most Improved Player award som Paul George vann förra året,Pacers är starka
Georhe Hill är sneaky good i Fantasy han dödar inga CATS så han är en sån där glue guy om man har ett bra lag redan. Skadorna kom ikapp mig och nu skulle jag hellre ha Pek ja Tur att du inte accepterade min trade jag skickade igår natt btw. Trodde Varejao spelat när jag kollade på yahoo gamecast men det var T Jones som var i min PF spot :whoco5: Stort fan av Andy V men nu kommer skadorna igen som väntat så nog bäst att inte ha honom i alla ligor ändå :lol: |
Vafan! 1 spelare mot 10 Tis/Tor nästa vecka och båda med fullt lag de andra dagarna...seems legit. #autoloss #flukersalert
Big Al mot rubbet :KO: |
Kollar statusen och ser att CP3 kommer tillbaka imorgon och bara :clap:
Men vänta hur går det för de andra,ahh Lawson,Monta,Redick nu samtliga skadade istället :cry: Worst fucking karma EVER! |
Om du tror att jag hade nåt med det att göra för att jag möter dig imorgon, så har KMart brutit tummen för mig och jag har Lawson på det andra stället. Det här luktar eddie, lång väg. Shoe-shine & tung parfym...eddie mah boy, whatcha got there:gun_bandana:
|
En man klädd i gimp suit har setts lämna platsen... Jag vet att du delar min beundran för Ty det skadebenägna lilla marsvinet så jag är på samma spår
Men kanske var det du som petade Larry Sanders i ögat? Sanders att sitta på Måndag och John Henson med 20/10+5BLK,calling it now. Henson och Zaza "Larry Drew's Lover" Pachulia bildar sen frontcourt ROY och Larry Loser bråkar med Larry Dumbass och blir placerad på inactive list vilket tvingar mig att plocka upp Miles Plumless igen *shudder* |
Gillar inte att ha 2 Bucks med Larry-Lotto-Minutes-Fucking-Drew...mardrömmar...och jag måste röra om igen, går inte att ha en Walking-Dead Reke som enda SG...suuuck
|
Du får Redick för Khris Middleton om du vill,Sunday Special :D
JJ är skadad men ASB snart och han lär vara good to go efter det. Mina andra wings har alla SG/SF så det är lugnt |
Yeah, det måste jag nog ta, går inte bara med Reke. Surt att jag missade både Wes Johnson och Danny Green med några minuter. Ska bara kolla att han inte brutit ryggen eller nåt...har inte sett mycket utav honom i år ;)
|
|
Citat:
Citat:
|
Det var en bra ide...till nästa gång... ;)
|
Vlad :hattenav:
Draw Spoiler:
|
Slow on the draw already,kunde streamat in Turiaf inatt men missade med 15min. Inga problem Plumless kommer in i laget och blockar LeBron hela matchen imorgon
:KO:+:cheers: |
Ahh trodde du inte skulle streama alls...oh it's on now :cheers:
|
Det skulle jag inte men Larry...
Spoiler:
Bringin the pain :lol: |
Terrence Jones och Corey Brewer noll returer i samma match. Hur är det ens möjligt? :sad:
|
Regeländringar så här sent in i säsongen! Oh nöez, vad håller commishen på med!? Ta ditt svärd och möt din fiende öga mot öga! Bygg allianser och försvara din frihet! Eller, bara kolla från distansen...det går bra det med...hur som helst är det dags för
THE POLL |
Spelar Favors över Monta i UTIL-spot för att jag behöver big man stats och Jazz möter fucking Sixers och så blir Favors skadad direkt i 1Q medans Monta har 9REB+2BLK,för helvete :lol:
Thank god for Trevor Ariza :popcorn: |
Citat:
Att ha Hayward, Butler och Klay i samma lag kan vara på himmel och helvete har jag lärt mig det här året. Att det ska vara så jävla svårt att skjuta bollen i korgen boys. :smoke: |
Citat:
Wall hade några ast där ;) |
Citat:
Citat:
Jag vinner inget AST ändå de här 2 veckorna dina PG är de enda som inte är skadade i ditt lag :) |
Det är bara tricks..låtsas vara nere och sen BAM! Rocky II
|
|
Om någon är sugen på Dwight Howard så behöver jag en 3ps gubbe.
|
Kmart, Meeks, Calderon, DJ...vilken som helst :D ez cakes
|
Vafan Arch! Ska du köpa tillbaka Howard så du kan vägra sälja honom till mig igen,Roy Hibbert FFS!
Jag langar ett onetime offer rent spontant men inga förhandlingar så jävla sugen är jag inte på BLK trots att Larry Sanders övergav mig |
Haha lita inte på Vlad! Plus, han är nästan skyldig mig det efter att ha sålt Hibbert...skulle fått mer produktion av Odom
|
Jag sa ju att 4Pts 2Reb Hibbert suger...
Du kunde fått Parsons,mycket tragisk historia :lol: |
I has sneaky plans! Jag tänker att om jag gör några dåliga trejds, börjar folk tycka synd om mig och ger mig nåt bättre istället... :evilgrin39:
|
|
En liten video för eddieh. Scrubfuckern Al Jeff med en post clinic mot mästarna ;)
http://www.youtube.com/watch?v=upwgi8QoFLY |
I here you! :p Vid nästa års draft kommer jag sitta och smyghöja priset på den där scrubfuckern så du får svettas ordentlig. ~55$ ;)
Greek Freak är tillbaka i Gestapo Warriors... http://www.bucksketball.com/wp-conte...1.49.15-AM.png :cheers: |
Giannis living the dream. Hanging out at the mall drinking smoothies trying to pick up white girls after practice :lol:
Tror fortfarande på Greek Freak men Larry Drew måste bort så han kan utvecklas ordentligt,Drew och Ty Corbin i Jazz är de värsta coacherna i ligan. Undrar ibland om det räcker att vara lång,svart och ha illasittande kostym för att bli head coach i NBA Pat Bev och Bazemore sänker alldeles för mycket treor vafan har du dopat dina streamdudes? ;) |
Är en helt ny värld som öppnat sig för Giannis. Så mycket intryck :-D
Drew är en idiot. Visst Alphapet är enormt grön och vet fortfarande inte vad han ska göra i vissa situationer, men gör helt sjuka grejer emellanåt. Men ännu har han inte fått några plays uppritade av idioten med illasittande kostym. Var inte meningen att jag skulle plocka upp honom den här veckan då jag hade siktet inställt på Farmar men var tio sekunder för sen.... :-P Fem matcher nästa vecka för Bucks hoppas på Giannis då :-) Ja lite synd nästan att Blaze More producerar som han gör. Hatar killen, men svårt att droppa honom nu :-) |
Kent Bazemore LAL SG FG% .416 FT% .574
Kent Brickmore percentage killer extraordinaire. Han är Bradley Beal från field och Dwight Howard från linjen så jag är på något sätt ändå ok med att han fortsätter "producera" även om hans 4 treor per match denna veckan svider :p Farmar är fill in för en viss snubbe jag stal från dig som är rätt bra. Verkar som bra chans att vi möts igen i första rundan i playoffs så förhoppningsvis är Mr Bledsoe ready to roll när tiden är inne :smoke: |
Mer av din boy Giannis; Tydligen en story på honom i senaste Sports Illustrated. Smakprov från artikelförfattaren på Twitter
https://twitter.com/ChrisMannixSI Favorite--of many--anecdotes from @G_ante34 reporting. Early in the season, Giannis took a cab to Western Union to send money home... after sending all the money he could to Greece, he realized he didn't have enough left for cab fare. It was game day, so he started running he got about a mile before a couple stopped, asked if he was the Bucks rookie. He said yes. They picked him up and dropped him at the arena |
|