Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-12, 12:49   #1
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SL-KORT


Hur jävla dum kan en person bli.Man köper ett förfalskat SL-Kort.Sen när det blir kontroll,så visar man kortetSen stå i radio och grina när man åker dit för förfalskning,
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 14:03   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Haha du borde få en egen avdelning till dina lysande poster!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 14:13   #3
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Har en liknande historia, en gammal barndomskamrat brukade stanna hemma från skolan och hitta på alla möjliga hyss, under en period var han inne på att börja göra falska hundralappar. Han använde sig av scanner, skrivare, något speciellt fotopapper och ett bildredigeringsprogram... tror han var runt 13 år när han höll på med detta..

Hur som helst så gjorde han en del sedlar, som faktiskt såg väldigt bra ut men man kunde känna på papperet att det var en kopia... givetvis saknades även "metalltråden" men han lyckades göra dom lite bättre genom att knyckla ihop dom ordentligt och liknande... fick dem att se ut som "slitna hundralappar"...

Han handlade i ett par butiker för de här stålarna, köpte godis, studsbollar och annan skit man vill ha som liten. En dag sprack dock hans falskmyntarkarriär, jag var på väg hem från skolan när min polare kommer springandes ut ur ett shoppingcentrum med två väktare hack i häl. Han hoppar upp på BMXen och trampar på för kung och fosterland, mitt under hans flykt så tappar han väskan halvt och ut regnar det en jävla massa sedlar...

Så hur kom dom på att sedlarna var falska... well, min polare hade gjort ett par omgångar och han blev lite för ivrig för han glömde skriva ut baksidan... samtliga sedlar hade Carl von Linne på en sidan men baksidan var fortfarande blank, vilket expediten upptäckte illa kvickt.

Han kom faktiskt undan lagens långa arm, ja han var ju bara barnet... men hans mormor hade varit nere på torget och köpt aftonbladet när han flydde på cykeln, det ena ledde till det andra och när hans morsa fick reda på sedelpressningen så rök både dator och veckopeng

EDIT: Det är när man tänker på sånt här man saknar o vara barnet, fan man kom ju undan med all möjlig skit bara man drog på hundögonen och lovade att skärpa sig
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 14:32   #4
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
en gammal barndomskamrat
SURE
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 14:32   #5
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Dina trådar gör mina dagar Blixten.

Btw, de har inte lyckats knäcka SL Access-korten än eller?

Razziorna har ju mångdubblats nu mot innan nyår, tufft för oss som "på anmodan icke kan uppvisa giltigt färdbevis"
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 23:06   #6
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
SURE
Faktiskt sant, hade det varit jag hade gått direkt på 1lax-sedlarna
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td