Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-26, 19:22   #1
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Din längsta/största förluststreak?


Precis när jag höjt storleken på mina units så hände det. Är 4-15 senaste dagarna och det känns som att allt går åt helvete, därför behöver jag veta att jag inte är ensam. Postar ej i Tilt-tråden för jag misstänker att jag kommer återkomma till denna tråden när det går dåligt. Alltid uppmuntrande att veta att det går åt helvete för andra också. Skriv gärna om ni tog en paus eller krigade er igenom skiten tills det blev grönt igen.

Den längsta jag haft var nog för två år sedan, hade precis laddat om på pinnacle och kände mig säker på en ny Ö/U modell. Psyket var dock svagare på den tiden, och efter att ha inlett första månaden med 16 raka förluster och 6-27 totalt med ett snittodds på ~1.7 så tog jag en paus i ett halvår.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 19:55   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

5-20 ca eller 10 raka missar har hänt. Det är jobbigt mentalt men alltid i såna perioder får man se det långsiktigt. Jag tänker alltid på mina resultat på årsbasis respektive månadsbasis, då blir det lättare att vara lugn i cold-streaks. Jag är glad att det kommer såna perioder ibland, då man blir ödmjuk inför uppgiften - blir noggrannare. Sen inser man att även om man är en vinnande spelare så kan variansen döda en enormt.

Jag tycker att ju bättre det går desto mer blir det ett psykiskt spel. Att ta de tuffa spelen, som är bra men jobbiga, när man rullar med högre insatser kan vara jobbigt i en cold-streak.

Brukar ofta tänka i kalla perioder att om man inte klarar av kalla perioder psykiskt ska man verkligen inte hålla på med betting.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 06:59   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Mitt senaste förhållande var på 5 år och var en enda lång förluststreak. (Nu är jag dock en vinnare igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td