![]() |
Citat:
Even the Germans are fuckin' with me now but soon the tide shall turn :KO: |
Gått så otroligt jävla illa senaste dagarna, har jag över ja då slutar det 2-0 eller 1-1 bara för att jävlas. Har jag däremot under står det 2-1 i halvtid... En annan favorit är att det blir mål i 6'e minuten på ett överspel, sen händer absolut ingenting resten av matchen. Jävla skitsyssla det här är.
|
Förbannat också....Man ska inte spela på hästar, speciellt inte dom hästar som spelar hockey!
:gun_bandana: Vita hästen |
Testade hockeytotaler inatt och sweepade de tidiga matcherna! 0-7, -7 units! Tjoho!
|
Nämen vad roligt, 0-0 i fem av sex matcher hittills idag i Serie A! :rolleyes:
|
Målfoto på den sista. 45' [0 - 1] G. Ramirez :offtopic:
|
Citat:
|
Roloson, vilken jävla sopa. Snubben är 42 bast, snälla TBL köp in något som i alla fall kan röra sig.
|
Usch vad man börjar tröttna på tight:a hockeymatcher där underspelet spricker med sekunder kvar att matchen då pucken sätts i tomt mål :hurt:
|
FYFAN VAD JAG HATAR MFF!!! :rant:
Varför har de så jävla flyt med domsluten? |
Överspel och Lazio, 1-1 i 23e minuten och inget mer mål, jävla horlag hur fan misslyckas de med att göra mål.
Droppar sportspelet helt nu, pokern är så jävla mycket stabilare. |
Spelade ett par lappar på att Lindsey Vonn skulle vinna idag. Blev nöjd när jag såg att hon verkade ha vunnit tävlingen, tills det visar sig att jag spelat på ett säsongsspel som tydligen avgörs i Mars 2012, och Nordicbet vägrar voida. FML
*Edit* Iofs borde jag kanske låta det stå eftersom hon vann tävlingen, men ändå - ett halvår nästan med ett par hundralappar låsta. :whoco5: |
Fy fan för Hammarby !!! :idiot:
|
DET VAR DÅ HELVETES JÄVLA HELVETES HORSLYNA VA DÅLIGT DET GÅÅÅÅÅÅR DÅ SATANA PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE varenda spel jag lägger i mitt spreedsheet blir jinxat, SANSLÖST! Samma skit med pokern åxå, vissa dagar förstår man ju att Gud finns och hatar en.
|
16:00 Troja/Ljungby - Leksand 1-1 (0-1, 0-0, 1-0) Str: 0-0 pågår
(0-1, 0-0, 1-0, 0-0) Första perioden (13:55) Jacob Blomqvist 0-1 Tredje perioden (59:58) Jesper Williamsson 5/4 1-1 :no::no::no: |
Citat:
Det där var lite OT så kör en avreagering i förtid på de äckliga förlusterna jag åker på ikväll också eftersom jag lagt några egna spel idag,kan inte vinna FFS! :gun_bandana: |
JAMEN VARFÖR INTE! Messi Missar straff i 94e minuten, det är ju helt sanslöst!
Å nu missar Vancouver öppet mål ifrån 6 cm.. BRA DÄR !!!!!!!!!!!!!!! |
alltså... barca............................................. ...... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuck
(torskat fett på dem) |
ett till missat öppet mål.. jag ger upp . det vänder tammefan aldrig så varför hoppas.
|
Som förutspått mera bullshit...
Gremio med en man mer i 60min och leder 2-1 men släpper naturligtvis in 2-2 på hörna i slutet. Concepcion leder 2-1 och dominerar när de bränner straff med 20 kvar för att punktera matchen. Naturligtvis 2-2 från ingenstans minuten efter och sen pressar de förgäves sista kvarten utan utdelning. Så jävla tröttsamt :sleep: |
Citat:
|
Citat:
|
Satsade på under 6.5 mål @ 1.01 för att få det riskfria livebettet. VARFÖR SKA DEN DÄR JÄVLA KUKHORAN GÖRA 6-1 MED FUCKING 15 SEKUNDER KVAR DÖ DIN JÄVLA FITTA. ADSFB!" ¤#AWXDFZS FCD
Känner mig som :holms: med en nästan bruten hand efter att ha misshandlat träningsbänken i riktigt R&K-manér. |
Avgå Thore10!
|
Finns det något värre än att sitta på överspel i en match och följa den på tvn när det är ramträffar hit och dit, mängder av missade målchanser av båda lagen, regelrätta mål blir bortdömda av cpskadade linjedomare och solklara straffar som inte blir straff?
|
Citat:
Slutar alltid 1-1 också,wankers! |
Men fitt Almeria, släpper in 1-1 i 94:e. Fuck me in the goatass!
|
:rant: 0-4 på tidiga NFL, e fan en bedrift då chansen att gå 4-0 för en gångs skull är obefintlig!
|
KingScania!
|
Preston North End håll en jävla ledning,HORLAG!!!!! :gun_bandana:
Det vänder aldrig :thumbdown: |
http://img522.imageshack.us/img522/4477/27021990.png
Dagens första match. Kommer bli gay snart med all kuk jag får i bettingen :rolleyes: |
Vi måste nog byta trådnamnet till Vladreageringstråden :smoke:
|
Citat:
|
Citat:
Får betta hur mycket jag vill så länge det inte går ut över familjen och jag måste fan få bitcha av mig lite för att kunna släppa det ibland :whistling: |
Klart du ska göra det, med all rätt :)
|
Jag tradar lika dåligt som jag bettar, jävla torsk:rant:
|
Varför är sidan så trög!!! :gun_bandana:
|
:cry:
|
just kommit från stan...glömt att köpa snus...skitväder ute, så hade helst bara legat kvar under filten resten av dagen, men det kan man glömma...snus måste man ha.
och varför är bolagen så jävla sega på att släppa oddsen till div1 hockeyn!? AVGÅ! suck.... |
Har bränt några fingrar... nu måste jag torka mig i arslet med fel hand :cry:. hur ska detta sluta?
|