![]() |
Citat:
|
Jo fan vad sånt suger....sedan är det ju pissigt att fastän man är villig att betala för det hela så kan dom ändå inte visa det :gun_bandana:
|
Tacka vet jag "lådan full av drömmar" ;)
|
Tacka vet jag mlb.tv :drunk:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Måste avreagera mig på min fitta till lärare i Information & layout. Innan jullovet säger hon att jag ligger på ett stabilt godkänt och nu får jag ett mail när det är 2 dagar kvar av kursen att jag måste komplettera för att uppnå godkänt. JA HON HAR SÅLT SIG SOM EN HOOOOOOOOOOORA! SÅLT SIG SOM EN HORA!!!!!!!!!!!!!
|
Citat:
Spoiler:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
krossmongon finns det gott om, kommer ihåg Montero i juve som var expert på vm i onödiga utvisningar och inte nog med så hade juve didier deschamp som var minst lika bra han... mkt suck o stön på den tiden |
Citat:
När jag ändå är här: NBA aka Notorious Bullshit Association för att de kostat mig 342euro på 2 veckor innan jag la ner och sparar resten till fotbollen pga stor tiltrisk :gun_bandana: |
FUCK OFF NASHVILLE PREDATORS!!!!
:gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: ED: GIVETVIS avgör Preds toksnabbt [00:34] in i sudden bara för att jävlas ännu mer. Fittluder! De hade hur mycket chanser som helst i 3rd men det gick inte få hål på Giguere i Avs kasse. Omutlig vare sig han var med på skotten eller inte [öppen kasse osv.] |
Hur jävla svårt ska det vara att göra poäng då, 17-13 i halvtid på Ravens/Texans, hade räckt med en TD i andra halvlek för en enkel cover på överspelet men nej, sacks/punts och interceptions och en fieldgoal är allt de fixar, fucktards!
Och Yates, du kan inte alltid kasta till den kille du bestämt dig för, är de täckta så får du hitta nån annan annars blir det en interception, fucktard! |
Citat:
|
bobcats hoppas jordan kommer till nästa samling och spöar skiten ur er, jävla amatörer:rant:
|
Men klart att Metz ska kvittera i 93:e då :gun_bandana:
|
Jag börjar verkligen bli jävligt less på det här nu...
Spelar fan ingen roll vad man spelar, allt bara blir rött just nu på ett eller annat sätt. Just nu är det en satans tung period för de ryggar jag följer.. Fy fan... Blir än jobbigare när i princip alla samtidigt hittar de röda spelen, tyvärr. :hurt: ED: Kassan har sjunkit 8-10% sen 15/1... Lagom kul. ED2: FITTENNIS, KUKFOTBOLL, LUDERISHOCKEY, BÖGHANDBOLL OSV!!!!! ED3: Förlåt.... Glömde ONANIBASKETEN!! |
JA, SE PÅ FAN! GIVETVIS BLIR DET OT I PHILADELPHIA/NUGGIES. FY FAAAAN!!
|
Funderar på att påbörja en Hit List efter Pepe´s smutsiga spel igår :gun_bandana: , apjäveln hör inte hemma på en fotbollsplan
|
Citat:
|
Citat:
Det är lugnt jag hatar honom också och han ser fan lite ut som en apa ;) |
Pepe är faktiskt sjukt lik den tecknade Nicke Nyfiken.
|
Citat:
|
Citat:
|
Dani Sanchez i Wellington Phoenix :rant: :rant: :rant: :rant:
|
eddiehs avatar får inte plats på bildskärmen......
|
Alla domare, linjemän och stolpar hatar mig :cry:
EDIT: Howard Webb kan vara schysst ibland. |
Staffan och Ola avgå !!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
|
Hur kan man tappa 19-9
över 3 ggr på swe hcp fan.......... |
Citat:
|
Brasiliansk fotboll är tillbaka,som jag längtat efter att få tappa 8% av kassan på ett par timmar...
Det enda jag begär till nästa runda är att få förlora för att alla mina picks är skit och förtjänar att bränna och inte pga random feldömda straffar,röda kort,missade frilägen och störda förvarstabbar,tack på förhand |
Cavani.. Missar straff!!
|
Citat:
|
Warriors.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..............
|
Jävla pinnen vars servrar åker jojo de senaste dagarna!
|
Jävla pinnen som voidar spel
|
Ibland är öppen kasse i hockey fittigt som fan.
|
Hur ofta faller man på en halv poäng i jävla basket?
Bet: Under 149.5 Resultat: 150p FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! |
FUUUUUUUUUUUUUUCK YOU MAGPIES!!!!! HUR FAN KAN MAN VARA SÅ DÅLIGA!?
|