Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

Persa 2011-05-07 20:27

Jävla tottenham!

RobinD 2011-05-07 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 122034)
Jävla tottenham!

Vad menar du? Under 3.5 satt ju som ett smäck^^

Persa 2011-05-07 20:29

Den enes död - den andres bröd :gun_bandana:

Spurs hade hur många chanser som helst men avsluten verkade inte fungera. Det positiva som arsenal supporter är väl att spurs inte vann.

RobinD 2011-05-07 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 122037)
Den enes död - den andres bröd :gun_bandana:

Sorry, var bara tvungen:):smoke:

Vlad 2011-05-09 13:33

Andy Roddick aka "Mr Unforced Error",you suck! :thumbdown:

Persa 2011-05-09 16:57

Jag måste fan vara sämst på att rygga spel. Tror jag har en träffsäkerhet på under 5% när det gäller att rygga andras spel.

Vlad 2011-05-09 18:47

Giraldo 2-0 i 3:e set och serve när han viker ner sig totalt och tappar 6 raka game :whoco5:

Varför utsätter jag mig för att spela på Tennis när jag precis börjat köra igen efter att inte ha tänkt på spel på 1 månad. Tappar sugen direkt FFS! :rolleyes:

ddavid 2011-05-09 20:12

hatar verkligen alla kryssmatcher, blir galen!

Talys 2011-05-09 20:54

:gun_bandana: Monday James

Persa 2011-05-12 13:26

Jävla skitsvacka!

Avråder folk som ryggar mina spel att vänta tills trenden vänder.

Wagner 2011-05-12 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 122801)
Jävla skitsvacka!

Avråder folk som ryggar mina spel att vänta tills trenden vänder.

Dryga 115 i ROI på 159 spel och ändå upplevt en skitsvacka. Får en att undra vad du hade för mål när du började? :)

Vlad 2011-05-12 16:55

0-5 på NBA igår inklusive Grizzlies ML som en gimp. Bra jobbat Vlad din sopa :ful:

Persa 2011-05-12 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 122834)
Dryga 115 i ROI på 159 spel och ändå upplevt en skitsvacka. Får en att undra vad du hade för mål när du började? :)

Jag hade väl egentligen inga högre mål i början, men när allt gick så bra så kände man lite hybris. Har väl mig själv att skylla på då jag försökt spela på svåra B1:or och B2:or. Hoppas folk bara förstår att dessa spel inte är något att betta mycket på. :)

Vlad 2011-05-13 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 116889)
Högerbacken Breyner Bonilla i Cucuta Deportivo börjar gå mig på nerverna nu :gun_bandana:

1. Spelar mot dem han kvitterar i 90:e när Cucuta är 10man.
2. Spelar med dem han får rött kort i första halvlek,Cucuta förlorar.
3. Spelar med dem han får rött kort,Cucuta kryssar.
4. Spelar mot dem han kvitterar 90+4 när Cucuta är 10man efter att ett 2-0 mål blivit felaktigt bortdömt för offside precis innan.

Hans 2 enda ligamål någonsin också. Dags att undvika det laget så länge han spelar kvar. CUNT!

Hade glömt honom men nu minns jag då jag spelade Cucuta Deportivo igår eftersom Once Caldas kom med reservlaget.

5. Cucuta gjorde 1-0 tidigt och när Once fick rött kort i början på andra halvlek borde de väl kunna hålla undan mot 10 man? Nej,Breyner Bonilla gör självmål och matchen slutar 1-1.

This guy really really hates me :lol:

Persa 2011-05-13 22:40

Har idag lärt mig att aldrig mer spela överspel på engelska championship när det är playoff. Tråkigare och målsnålare fotboll får man leta efter. :gun_bandana:

hardballs 2011-05-13 23:00

Fanns för bra handikappspel idag, tyvärr spelade man bort dem i parlay-spel med andra matcher istället för tillsammans.
:skamsen:

SCR Altach 3-0 (1-0) Grödig
Sedan 3-1 (0-0) FC Nantes
Évian 3-0 (2-0) Troyes AC

RobinD 2011-05-13 23:22

Jag letade och rekade och fann 5 överspel Frankrike, men inte kan hela 5 matcher gå över? Så vi letar anledningar att sålla bort några. Endast Clermont-Reims saknade anledningar att inte över. Den tar vi sa polisen!

Behöver jag nämna att samtliga matcher denna omgång UTOM den jag tog gick över?

Arch 2011-05-14 03:27

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 122932)
This guy really really hates me :lol:

:lol::lol:

Jag tror att jag hade hunnit bli 3-15 över 2 år i matcherna som Jurrjens startade (65) för Braves (sida + total) innan jag började undvika honom.

Pacman 2011-05-14 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 123029)
Jag letade och rekade och fann 5 överspel Frankrike, men inte kan hela 5 matcher gå över? Så vi letar anledningar att sålla bort några. Endast Clermont-Reims saknade anledningar att inte över. Den tar vi sa polisen!

Ja fan det är väl en klassiker, tror fan jag ska göra en helomvändning på det jag får fram och börja ta det jag sållat bort :)

RobinD 2011-05-14 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 123058)
Ja fan det är väl en klassiker, tror fan jag ska göra en helomvändning på det jag får fram och börja ta det jag sållat bort :)

Word!

Persa 2011-05-14 14:34

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 123029)

Lita aldrig på polisen!

Sonadar 2011-05-14 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 123058)

Hahaha åå den där har jag tänkt på också, man sitter där och kollar på scoreboarden och inser att om man hade gjort precis tvärt om hade det gått jävligt bra. Sen sitter man och funderar nästa dag om man bara ska gå tvärt emot sina egna picks, men det känns ju helt retarded.

Det roligaste är ju att när det väl går bra så känns det som norm och när det går skit så känns det som att man är världens otursammaste människa. Fyfan just nu känns det så kan jag säga :D.

Om man skulle känna samma lycka när man tjänar i relation till samma besvikelse när man förlorar skulle man typ springa runt och tugga fradga naken och skrikandes dry-humpa hela huset i något jävla E-lyckorus.

dellgren 2011-05-14 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av Sonadar (Inlägg 123106)
Hahaha åå den där har jag tänkt på också, man sitter där och kollar på scoreboarden och inser att om man hade gjort precis tvärt om hade det gått jävligt bra. Sen sitter man och funderar nästa dag om man bara ska gå tvärt emot sina egna picks, men det känns ju helt retarded.

Det roligaste är ju att när det väl går bra så känns det som norm och när det går skit så känns det som att man är världens otursammaste människa. Fyfan just nu känns det så kan jag säga :D.

Om man skulle känna samma lycka när man tjänar i relation till samma besvikelse när man förlorar skulle man typ springa runt och tugga fradga naken och skrikandes dry-humpa hela huset i något jävla E-lyckorus.

Instämmer till fullo. Man tänker liksom inte något speciellt när ett spel går in. Precis som om man alltid förväntar sig det liksom. Man kanske borde uppskatta sina vinster mer... :innocent:

Det var som igår: Totalt över dagen gick jag 10 spänn plus. Och ändå är man liksom otroligt missnöjd med det. Man får se det i relation till riktigt taskiga dagar då betydligt större summor försvinner...

Vlad 2011-05-14 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 123039)
:lol::lol:

Jag tror att jag hade hunnit bli 3-15 över 2 år i matcherna som Jurrjens startade (65) för Braves (sida + total) innan jag började undvika honom.

Hey Arch how's it going!

Jurrjens pitchar idag. Jag kan spela honom så kan du ta dina älskade Phillies 2.50 på ML ;)

Vlad 2011-05-14 23:38

Gammal Parlay-Jinx. Benfica släpper in 3 mot ett lag som gjort 3 de 10 senaste,tack för det.

Benfica of course means cocksmokers in Portuguese :thumbup:

Moffegrev 2011-05-15 00:43

Först och främst måste jag stå ut med helvetet, sen spricker varenda jävla bet för att alla länder röstar med arslet.

Eurovision är och förblir ett riktigt jävla efterblivet fenomen, och jag förstår varför jag skippat det alla dessa år.

Arch 2011-05-15 00:43

Jag rör inget som har med Jurrjens att göra. NEVAH! ;)

Korsikanen 2011-05-18 01:21

Personlig avreagering. Sitter och rättar arbeten åt elever i Åk 3 på gymnasiet som inte har vett att skicka in förrens några dagar innan betygsättning. Kommer få sitta hela natten.

Wagner 2011-05-18 01:42

Citat:

Ursprungligen postat av Korsikanen (Inlägg 123522)
Personlig avreagering. Sitter och rättar arbeten åt elever i Åk 3 på gymnasiet som inte har vett att skicka in förrens några dagar innan betygsättning. Kommer få sitta hela natten.

Kör skiten genom dokumentförstöraren så kanske ungdjävlarna lär sig till nästa år. Betyg kan dom ju glömma för du har inte fått några papper. Visst var det så om du tänker efter? :smoke:

I den här ryms ungarna också.

Korsikanen 2011-05-18 02:01

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 123524)
Kör skiten genom dokumentförstöraren så kanske ungdjävlarna lär sig till nästa år. Betyg kan dom ju glömma för du har inte fått några papper. Visst var det så om du tänker efter? :smoke:

I den här ryms ungarna också.

Vilken magnifik uppfinning! Ska propsa för en sådan senare. Nu går de ju ut skolan nästa år så de bryr sig nog inte om sina betyg längre... Och då behöver ju inte jag göra det heller, inte sant? :D Hmm vart var jag nu... Ah jusste, jag höll på att spela datorspel.

Overkill 2011-05-18 07:18

Citat:

Ursprungligen postat av Korsikanen (Inlägg 123525)
Vilken magnifik uppfinning! Ska propsa för en sådan senare. Nu går de ju ut skolan nästa år så de bryr sig nog inte om sina betyg längre... Och då behöver ju inte jag göra det heller, inte sant? :D Hmm vart var jag nu... Ah jusste, jag höll på att spela datorspel.

:lol: :lol: :lol: :lol:

O12 2011-05-18 22:41

FY fan hur kan det gå så JÄVLA USELT!!!!!!!!!!

MÅL i sista minutrarna tar fan aldrig slut OCH ALLTID åt fel HÅLL!!!!!!

AYR idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huddersfield tappar sin JÄVLA ledning, Porto ska börja spela Defensivt!!!

Fan ta det!!!!!!!

Pokern har jag nog inte satt en enda färg alt Set!!!!!!!!

Men så fort motståndet drar efter färgen, då vill den fasen komma på varje jävla TUrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så nu kan man andas ut och ta det lungt...

Overkill 2011-05-19 20:11

QVIDING?!!!! Snälla, är det ett skämt?

http://laddauppbilder.se/?di=613058288764

SÅ OERHÖRT JÄVLA VIDRIGT!!!!! FAAAAAAAAAN!

Blixth1958 2011-05-20 11:59

Vad fan håller de på med. Det är ju så jävla idefattigt spel.
Långa bollar på Runar och hans simpolare, har de bara en dobb att balansera på
Stå upp för fan, 2 pass 3dje upp på läktaren.
Det är för fan korpnivå. Det är nog för högt upp i systemet för Herr Franzen
Qviding fy fan vad dåligt

Pacman 2011-05-20 12:33

Totalt jävla mörker tyvärr, att hålla på Bajen jurst nu är fan ångestframkallande :cry:

AndreasB1897 2011-05-20 16:49

Räcker att säga att jag lever för bajen och mår fruktansvärt dåligt nu..

Vlad 2011-05-20 22:21

Fittningarnas moder med en random hortrea i slutsekunderna för torsk med 10 när jag sitter på +9 och Sassari dessutom missade massor med FT:s down the stretch varav en precis innan...

Speciellt eftersom jag spelade igår och linan gick till +10.5 idag. Härliga tider :lol:

EDIT: Sluta spela överspel på Irland också. Matcherna går inte över oavsett om de har en leprechaun i mål. Annars är det bra ;)

RobinD 2011-05-21 00:49

Jag vägrar sluta spela överspel på Irland^^

Vlad 2011-05-21 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 123989)
Jag vägrar sluta spela överspel på Irland^^

Mer av en "note to self" efter att mina picks floppade sönder igår,det är bara att köra på. Du är mycket bättre än mig på totaler ändå.

Lean under i din POD Över 2.5 i Atletico Mineiro-Paranaense så den kan du rätta grönt direkt ;)

JSQ 2011-05-22 20:39

Marginalerna, vart är ni?! :rant::gun_bandana::cry: