![]() |
Jävla tottenham!
|
Citat:
|
Den enes död - den andres bröd :gun_bandana:
Spurs hade hur många chanser som helst men avsluten verkade inte fungera. Det positiva som arsenal supporter är väl att spurs inte vann. |
Citat:
|
Andy Roddick aka "Mr Unforced Error",you suck! :thumbdown:
|
Jag måste fan vara sämst på att rygga spel. Tror jag har en träffsäkerhet på under 5% när det gäller att rygga andras spel.
|
Giraldo 2-0 i 3:e set och serve när han viker ner sig totalt och tappar 6 raka game :whoco5:
Varför utsätter jag mig för att spela på Tennis när jag precis börjat köra igen efter att inte ha tänkt på spel på 1 månad. Tappar sugen direkt FFS! :rolleyes: |
hatar verkligen alla kryssmatcher, blir galen!
|
:gun_bandana: Monday James
|
Jävla skitsvacka!
Avråder folk som ryggar mina spel att vänta tills trenden vänder. |
Citat:
|
0-5 på NBA igår inklusive Grizzlies ML som en gimp. Bra jobbat Vlad din sopa :ful:
|
Citat:
|
Citat:
5. Cucuta gjorde 1-0 tidigt och när Once fick rött kort i början på andra halvlek borde de väl kunna hålla undan mot 10 man? Nej,Breyner Bonilla gör självmål och matchen slutar 1-1. This guy really really hates me :lol: |
Har idag lärt mig att aldrig mer spela överspel på engelska championship när det är playoff. Tråkigare och målsnålare fotboll får man leta efter. :gun_bandana:
|
Fanns för bra handikappspel idag, tyvärr spelade man bort dem i parlay-spel med andra matcher istället för tillsammans.
:skamsen: SCR Altach 3-0 (1-0) Grödig Sedan 3-1 (0-0) FC Nantes Évian 3-0 (2-0) Troyes AC |
Jag letade och rekade och fann 5 överspel Frankrike, men inte kan hela 5 matcher gå över? Så vi letar anledningar att sålla bort några. Endast Clermont-Reims saknade anledningar att inte över. Den tar vi sa polisen!
Behöver jag nämna att samtliga matcher denna omgång UTOM den jag tog gick över? |
Citat:
:lol::lol: Jag tror att jag hade hunnit bli 3-15 över 2 år i matcherna som Jurrjens startade (65) för Braves (sida + total) innan jag började undvika honom. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det roligaste är ju att när det väl går bra så känns det som norm och när det går skit så känns det som att man är världens otursammaste människa. Fyfan just nu känns det så kan jag säga :D. Om man skulle känna samma lycka när man tjänar i relation till samma besvikelse när man förlorar skulle man typ springa runt och tugga fradga naken och skrikandes dry-humpa hela huset i något jävla E-lyckorus. |
Citat:
Det var som igår: Totalt över dagen gick jag 10 spänn plus. Och ändå är man liksom otroligt missnöjd med det. Man får se det i relation till riktigt taskiga dagar då betydligt större summor försvinner... |
Citat:
Jurrjens pitchar idag. Jag kan spela honom så kan du ta dina älskade Phillies 2.50 på ML ;) |
Gammal Parlay-Jinx. Benfica släpper in 3 mot ett lag som gjort 3 de 10 senaste,tack för det.
Benfica of course means cocksmokers in Portuguese :thumbup: |
Först och främst måste jag stå ut med helvetet, sen spricker varenda jävla bet för att alla länder röstar med arslet.
Eurovision är och förblir ett riktigt jävla efterblivet fenomen, och jag förstår varför jag skippat det alla dessa år. |
Jag rör inget som har med Jurrjens att göra. NEVAH! ;)
|
Personlig avreagering. Sitter och rättar arbeten åt elever i Åk 3 på gymnasiet som inte har vett att skicka in förrens några dagar innan betygsättning. Kommer få sitta hela natten.
|
Citat:
I den här ryms ungarna också. Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
|
FY fan hur kan det gå så JÄVLA USELT!!!!!!!!!!
MÅL i sista minutrarna tar fan aldrig slut OCH ALLTID åt fel HÅLL!!!!!! AYR idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huddersfield tappar sin JÄVLA ledning, Porto ska börja spela Defensivt!!! Fan ta det!!!!!!! Pokern har jag nog inte satt en enda färg alt Set!!!!!!!! Men så fort motståndet drar efter färgen, då vill den fasen komma på varje jävla TUrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så nu kan man andas ut och ta det lungt... |
QVIDING?!!!! Snälla, är det ett skämt?
http://laddauppbilder.se/?di=613058288764 SÅ OERHÖRT JÄVLA VIDRIGT!!!!! FAAAAAAAAAN! |
Vad fan håller de på med. Det är ju så jävla idefattigt spel.
Långa bollar på Runar och hans simpolare, har de bara en dobb att balansera på Stå upp för fan, 2 pass 3dje upp på läktaren. Det är för fan korpnivå. Det är nog för högt upp i systemet för Herr Franzen Qviding fy fan vad dåligt |
Totalt jävla mörker tyvärr, att hålla på Bajen jurst nu är fan ångestframkallande :cry:
|
Räcker att säga att jag lever för bajen och mår fruktansvärt dåligt nu..
|
Fittningarnas moder med en random hortrea i slutsekunderna för torsk med 10 när jag sitter på +9 och Sassari dessutom missade massor med FT:s down the stretch varav en precis innan...
Speciellt eftersom jag spelade igår och linan gick till +10.5 idag. Härliga tider :lol: EDIT: Sluta spela överspel på Irland också. Matcherna går inte över oavsett om de har en leprechaun i mål. Annars är det bra ;) |
Jag vägrar sluta spela överspel på Irland^^
|
Citat:
Lean under i din POD Över 2.5 i Atletico Mineiro-Paranaense så den kan du rätta grönt direkt ;) |
Marginalerna, vart är ni?! :rant::gun_bandana::cry:
|