![]() |
För att väga upp lite, kan jag dela med mig av lite glädje över en avbruten match. :lol: Blev uppmärksammad av en vän att oddset på Natarov G./Pochtarev A. mot Blair R./Hall A. stördök cirka en timme innan start. Gick från ca 4.5-1.25 till 2.00-1.85 ish. Satte så mycket jag kunde på Natarov på de siter som ännu inte sänkt och lyckades även bli tipsad om en gulddubbel.
Gulddubbel: https://i.imgur.com/RSNV4yU.png?1 Bet365: https://i.imgur.com/KZNnzfZ.png Hur gick det då i matchen? Jo, Blair/Hall vann första set enkelt med 21-12 och i andra set så har de en klar ledning med 19-12 när ryssarna bryter matchen och alla spel voidas. :clap: https://i.imgur.com/NP21rMv.png?1 Man kan ju spekulera i om det kraftiga oddsdroppet pre har något att göra med att ryssarna bryter matchen när den mer eller mindre redan är avgjord.. :) |
Att andra springer sådär förklarar min kroniska negativa varians. ;)
Jag begriper dock inte dubbeln, det ser ut att vara samma spelalternativ till olika odds. Var det en kommande match i en matchserie? |
Citat:
Fick in i princip samma sorts dubblar på SvS i vintras. Då voidades det dock inte utan Myhrer vann. :) https://i.imgur.com/JMkMP47.png?1 |
Citat:
Jag skulle personligen inte ägna mig åt att lägga spel vid sådana misstag på de flesta bolagen, det slutar nog ofta med tråkigheter. |
Citat:
Vad tror du det kan sluta med för tråkigheter menar du? Svs har väl inga personliga limmar och på CO är jag redan limmad, om jag skulle bli helt stängd gör det inte direkt något då det finns 3-4 andra skins med samma odds ändå. |
Citat:
På de flesta bolagen så hade jag inte blivit förvånad om t ex det antingen blivit void eller en korrigering till ett singelspel till ett av oddsen, vilket då skulle innebära en ekonomisk förlust för dig. Men fungerar det för dig så är det ju bara att köra på, även om du minskar dina chanser genom att skriva om det på forum. :p |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Att jag kallar det för ett "bedrägligt beteende" är inget moraliskt ställningstagande emot vad du gör, utan endast en korrekt beskrivning av handlingarna. Att utnyttja spelbolagens uppenbara felsteg kräver fingertoppskänsla och kunskap om det aktuella bolaget i fråga. Vissa saker kommer man undan med, andra inte. :) |
|
Citat:
Örebro SK FK vs Hammarby IF (May 09, 2016) Over 5.5 (Asian, In-running: 3-2) Settled 3.110 |
En genombedrövlig vecka så här långt toppas av att Istomin bryter matchen mot Ferrer i ledning 6-3, 3-2 med break upp i andra till 4ggr pengarna. Han hade dessutom inte tappat et servegame under matchen, riktigt kul, verkligen.....
|
Frågade i en tråd om tips gällande rekare att rygga, fick PM ifrån en användare som kunde tänka sig att sälja ett par gratisrekares spel till mig. Ok om man inte vill dela med sig av det man ryggar då oddsen slashas snabbare desto fler som ryggar, men att vilja ha betalt för att länka till någon gratisrekares sheet/blog är magstarkt.
Nej, det blir en halv sol av fem möjliga 4523 på Bolaget. |
Citat:
Han måste du bara outa, trots allt det här forumet är för att hjälpa varandra. |
Guuuuuuuud va trött jag är på alla dessa jävla 90+ mål som går åt fel håll å överspel som inte träffar trots att det saknas 1 mål med halva matcher kvar. Måste ha förlorat 10-15 ML spel i rad i OT i nhl. Sitter man med över eller HCP då kan man tammefan satsa hus å hem på att det inte blir nått i öppen bur, men sitter man med underspel då jävlar räcker tiden alltid till.
|
Sådärja! Under 5 sj - ottawa. Vad händer? Jo mål 18:54 å empty net 19:44.
|
Vill förvandla både Malta och Gotland till två stora jävla Utöyan. :gun_bandana: :gun_bandana:
Helt jävla sjukt att SvS live ligger nere under kvällens omgång av hockeyallsvenskan, i kombination med att jag bara förra veckan åkte ned i 60kr to win in-play på mitt 8e eller 9e Bet365-konto och i övrigt är limmad överallt förutom ett halvlimmat konto på ATG-sport där kambi sjukt nog inte har någon fler match än BIK-SSK. Almtuna - AIK ö6.5 till dryga 2x med dryga sju minuter kvar (vid 3-3) är ett av de absolut sjukaste oddsen jag någonsin skådat under hela min karriär. Ett Almtuna som i det läget även i ledning själva hade dragit keeper mot slutet då de tvingades jaga målskillnad mot Tingsryd, vilket ju oddsen inte är anpassade efter. Ö7.5 i över 4x... Får inte en krona på någonting av detta någonstans. Ö6.5 ska ju stå i max 1.30 givet tabelläget, det händer ju bara inte att det inte blir mål där. Detta i kombination med att jag har spelat flest mål i omgången i BIK-SSK @6.25, LIF - IFB @6.65 och MODO - VIK @6.75 (ett totalt lås i det läget då ingen annan match ens är nära) och torskar massor på att det blir ett sådant helvetiskt jävla målkalas i tredje utan att kunna agera. Har torskat miljonvinster på övertid på systemspel, vilket det finns acceptans för då det hör till, men detta gör mig helt jävla spyfärdig. Att det ska vara så förbannat jävla svårt att få in pengar på någonting nu för tiden. Byter min fasta anställning mot ett gäng torskkonton utan att blinka. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|