![]() |
Citat:
|
Anderson din jävla sopa!!! Sista matchen och jag behöver över 40,5 games! 2-1 till Berdysch inför fjärde! Jag behöver tie-break eller set till Anderson för vinst om c:a 12.800 kr! Anderson leder med 5-3!!! VAD FAN HÄNDER!? Berdysch tar fyra raka games och det blir 5-7 och game set match! 40 game totalt! ANDERSON - DIN JÄVLA CLOWN!!!! JAG BLIR FAN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEN!!!
http://i1132.photobucket.com/albums/...ps0c8839af.jpg |
Tycker Bo Eklöf hör hemma i denna tråd. Trycker ut mot en häst som flyttar sig och tar sig på så sätt fram och vinner loppet. Sitter och skrattar efter loppet och tror han är duktig. Slutresultat diskad för trängning som 1:a
Bo Eklöf mäste vara Sveriges dummaste kusk!!!!!!!!!! |
|
Costa Rica - Belize. Mer riggad fittkukmatch kan man inte hitta. Så köpt att man bli mörkrädd. Äckliga Saborio och alla dessa andra äckliga ********!
|
Vad var riggat med den?
|
|
Citat:
|
Damfotboll :no:
|
Vaknade upp och såg att Rosenborg av alla lag torska 0-1 mot ett halvkasst lag från Scotland med mest inhemska spelare.. Trött man blir, nej nu blir de fan att åka till 7 eleven och köpa frukost tjäääna.
|
Citat:
Sen säger dom att forumet är dött. :popcorn: |
Varför i helvete håller man på ett lag!? Hatar verkligen att jag älskar detta Blåvitt... Och den där Jonas Eriksson, herregud.
Godnatt, ridå. |
Citat:
|
|
Så vidrigt med 1-1 mål runt 90 minuten, vore så mycket skönare om målet kom tidigt. Riktigt nära att datorn åker ut i skogen ibland.
|
Träffar alltid cappers downswings när jag börjar rygga. Cappers med 108 % ROI över 1000 spel droppar till 104 % ROI kort tid direkt efteratt jag sätter klorna i deras spel. FML.
|
Sorgens dag :cry:
http://www.espnamerica.com/static.php Anledning att ha Canal Digital vart nu överflödig.. |
SWANSEA
crisps check, white russian check, öl check, röka check, e check, humör check, kompisar check, kläder i ordning check. RESULTAT: 4-0 http://www.youtube.com/watch?v=aKectshajR8 |
Hade 8/10 units på X2 till 4.05 pre-game.
Stod 0-0 i 78:e minuten och skulle säkra upp på hemmalaget som stod i 2.87. Dock ändrades hemmalagets odds 2.87 -> 3.00 när jag skulle spela, varpå jag var tvungen att räkna om insatserna - under tiden gör hemmalaget mål. Där rök 32 units eller 3200 SEK ned i papperskorgen, bara för jag måste använda kalkylatorer och inte kan huvudmatte. :lol: |
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17282113.ab
Skaffa ett jobb eller stanna hemma! Annars kan aftonbladet skriva om att jag vill ha öl för 4000 kr. |
Citat:
|
Kvittar faktiskt för mig, WT-familjer ska ofta också ha allt gratis. Ska man göra något roligt får man väl spara lite, även om man går på bidrag, morsan har ju garanterat bränt det på massa annan skit. Känns helt absurt att ens fundera på att resa bort när man har det dåligt ställt. Får de bara mer bidrag till allt de ska göra, märker ju fler och fler att man faktiskt inte behöver jobba, utan bara kan sitta hemma och få allt gratis utan att behöva lyfta ett finger.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kusagwa och martinsson bryter verkligen ner sverige i små atomer men sina skarpa analyser av det svenska samhället!
|
Citat:
|
Jag menade att ni två var smartast:thumbup:
|
1:a inningen - bases loaded, 1 out. Resultat: 0 runs
2:a inningen - second & third, 1 out. Resultat: 0 runs 3:e inningen - lead off double. Resultat: 0 runs Tick-tack, tick-tack.. :rant: |
Hej boored det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varf...
|
– Om vi inte spenderar pengar så är det på grund av att vi inte hittat några spelare. Vi är ett team som jobbar på det där och vi är redo att handla om vi hittar några spelare som är tillräckligt bra för oss, säger Wenger.
|
Förlorar första set, men har 40-40 vid 5-1 i sista för att klara linan men tabbar bort det.
Dominerar matchen, målvaktstabbar in 1-1 efter typ 60 min.
Leder 2-0, förlorar 2-3.
Leder 0-2 i halvtid, släpper in 2-2 i 90e. Hade denna suttit hade detta inlägg inte funnits.
Vinner första set, sen tar det stopp.
Leder 0-3 i andra men förlorar med 2-0 i set.
Bryter upp två gånger i första set, förlorar i tiebreak
Dominerar och har 1-0 tills ett (enligt media) felaktigt rött. Släpper in 1-1 i slutminuterna.
Underdogen var bra nog att hota i denna match, men bara i set 2 och 3. 6-3 i första. Detta var ett urval av mina förluster de senaste två dagarna. Det har sett ut på detta sätt sen 7/8. Börjar bli dyrt :rolleyes: :ful: :rant: :omfg: :idiot: ...... :sad: |
Det är samma här, missade 9/11 idag tror jag. Även jag har suttit på Doncaster, Milan och Örebro. :drunk:
|
Citat:
|
Citat:
Rättade Örebro som vinst i matchminut 90, tänkte för mig själv "Lovar att Örebro släppte in ett mål nu, det vanliga scenariot" - går till livescoren och kollar, och wips så står det 1-1. Självklart skall laget som gjort färre mål än vad Kennedy Bakergirlg.... har hårstrån på huvudet (och det är inte många) göra mål. |
Vinna cupen, vinna cupen AIK :idiot:
|
St Etienne har ju tappat det totalt... Gör 3 mål borta mot Esbjerg och ändå förlorar!? :idiot:
Angående att AIKs cupmisär fortsätter. :claps: |
Råkade försova mig till jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAN VA SKÖNT! hahahahhahahaha
|
Citat:
|