![]() |
Seriöst.. 0-2 efter 25 minuter men varken St.Pauli eller Erzgebirge kunde mäkta med att göra 1 mål till.. Futbol24 plingade till och sen 4(!) minuter senare togs målet bort, vad fan är det för stil?
Och sen när jag spelar på underdogen så blir det kryss.. Måste få min modell att höja sannolikeheterna för X i 2. Bundesliga Imorgon Championship, måtte spelgudarna vara med mig.. |
Fyyyyy x 5
http://www.teamtalk.com/news/2483/90...h-fixing-probe Citat:
|
Pat "the flake" Barry pajar min fina Parlay. :ful:
http://img594.imageshack.us/img594/1457/u44f.jpg Inga summor att tala om jämfört med er highrollers här, men fortfarande surt att den tomten aldrig kan ta en jävla match seriöst, eller ngt annat i sitt liv för den delen heller. Den här matchen borde han fan ha vunnit rätt lätt. |
ALLTSÅ PITTSBURGH VARFÖR, VARFÖR SKALL MINA LAG SOM HAR -1.5 ALLTID TAPPA IN ETT ONÖDIGT KUKMÅL SISTA MINUTEN: FAHBAHBFSBHFPHIBSDHFKHSFKJS
|
Citat:
Så skall du se att det snart går bättre:yes: |
Martin Jones, dra åt helvete din duktiga åsna.
|
Och nu verkar det som att en annan tredjemålvakt ska förstöra ytterligare ett spel...rädda friläge på friläge du Antti Raanta. Sen lite bättre skräpa från både Toronto och Flyers skulle inte direkt ha skadat.
|
Prioriterar verkligen rätt idag. Fick se Arsenal blir överkörda och mitt livespel torska medan Palace och Chamakh som jag tänkt spela men inte hinner med pga matlagning gör givetvis mål, avgå...:rant:
|
Varför ska allting gå åt h*lvete för! Daddy need new shoes!
|
Alltså fy satan mina ögon blöder varje gång jag behöver se Valencia i United på plan, har en vänsterfot som är lika användbar som en slak penis och en högerfot som bara träffar försvarares ben vid varje försök till inlägg :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Preds-Kings mål 19.23 och 19.33 för att spräcka u4,5 och pusha u5.
Devils utan EN-mål för 1-3 correct score och -1.5 för jackpot på den matchen. Ack ack. |
Ber om ursäkt, måste använda den här tråden som anteckningsblock. Har bara notepad.
*Edit* Sådär, klar. |
Gå och dö fittdomare i Finland - Swiss...
|
Ska det vara för mkt begärt att få ett jävla mål i rätt riktning på stopptid? Kan ju inte vara 100-1 ratio på dem spelen ens.. jävla tattarbetting..
|
Citat:
|
Sååå lätt var det att vända matchen. Usa leder, spelar bra och har PP. Jag spelar på att dem vinner andra perioden, dem tar 3 värdelösa utvisningar direkt efteråt å Ryssland gör givetvis mål i bägge 5 mot 3 orna.. Det är motvind nu
|
Den här kuksugaren är igång igen :rolleyes:
http://img15.imageshack.us/img15/1068/ela7.jpg Nu vinner mina Raps idag tack vare hans bullshit calls men han är fortfarande en basketmördare :thumbdown: |
Icelandair.. Inte nog med att jag missade min presentation och en hel dag av konferensen p.g.a. förseningar med flyget, ni kunde inte ens skicka mitt bagage med mig! Strandad i London utan ens rena kalsonger. GRRRR! :rant:
|
Citat:
Visa att du är en riktig karl och vänd ut och in på kalsongerna:D:cheers::thumbup::hurt::popcorn::ful: |
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Freball. :smoke: http://www.youtube.com/watch?v=1an9S...ature=youtu.be
|
OKC-MIL 6 poäng totalt efter 5:23. :omfg:
Världsmästerskap i att hålla i bollen och ta dåliga skott. |
AC MILAN............................................. ............................
:cry: :holms: :idiot: :no: :omfg: :popcorn: :sad44: :thumbdown: :whoco5: |
Citat:
|
Malkin ditt satans OTYG! :gun_bandana:
|
FUTAIFRGASDFJKASDFJ DSAKDASÖDFKJSAÖKDFJASDFJ
hade inne bomben idag med radinsats 4.. hade 1,2,3 på fbk och 0,1,2 på brynäs. står 2-0 fbk och oddset är 50k så 200k hade jag vunnit. sen gör brynäs 2-1 med 5 min kvar, oddset sjunker till 25k. Blir ju ändå 100k i vinst. Brynäs slår icing med 14 sek kvar, jag korkar upp flaskan hemma i tv-soffan och firar! Sen lyckas man på något sätt förlora tekningen och släppa till en halvchans, som pundaren PW styr in i egen kasse... 2-2 |
Skulle lägga ett livespel på barcelona -1.5 mot getafe på 420kr. Tryckte fel och råkade lägga 4420kr istället. Fy fan vad klantigt av mig!!!!! :idiot:
|
Det går väl att sälja av nu. :)
|
Jadå, löser det tack vare målet nu. Tur att det kom innan halvtid :hattenav:
|
Citat:
|
Fan att Napoli tappar in ett skitmål i sista minuten med en man mer! Hade satt min bong med 630 i odds och vunnit 45000 annars :gun_bandana::idiot::sad44:
|
Paf.. Vad i helvete. 13 dagar innan limitering, och då handlade inte om många spel heller. Usch. :rant:
|
Citat:
|
Källström till gunners. Va fan ska vi Gunners fans aldrig få sluta lida. Hade väntat mig en klassforward så vi kan hänga med i toppen men neeejjjjj då
FAAAANNNNNNNNN |