![]() |
Då ger jag dig rådet att ge fan i det. Känns alltid som det är så för mig med. Jag har i princip alltid gått minus på ryggar, förmodligen är det mitt eget fel. När man ständigt ryggar fler förlustspel än vinstspel så tappar jag motivationen efter ett tag.
Jättetrevligt att läsa några rader och knappt behöva lyfta ett finger för att få något spelvärt istället för att bara lägga på en randommatch och hoppas på det bästa, men det är svårt att gå vinnande på ryggar om man inte lägger ned lika hårt arbete för att följa alla spel som man gör för att hitta egna. De flesta rekare har ju heller inte någon speciell tid då de lägger ut spelen utan det kan vara lite hux flux då och då och det blir ju ännu mer spridning ju fler man ryggar. Nyckeln är väl att hitta en eller två att rygga fullt ut, men då är fortfarande problemet att det blir ett jävla passande för att man inte ska missa något spel. Usch och fy för det! |
Citat:
|
Citat:
https://pbs.twimg.com/media/BlKeTYyIcAAraQW.jpg |
Tragiskt med folk som tar ut sin snefylla på ett spelforum. Tyvärr lär såna Badasses aldrig försvinna.
|
Det där berömda håret, fastnar det inte i tänderna så dyker det upp mitt i värsta coldstreaken.
Förutsättningarna är enkla -5807kr på 76sixers +97k på Celtics 111-108 15.7sek kvar. See and enjoy :popcorn: http://espn.go.com/video/clip?id=esp...tartTime=00:40 |
Den där jävla Pinnacle alltså... Segast i hela världen både på Asian och Classic View..... :rant:
|
jävla arsenalskit
|
Carl Pettersson tappar 6 slag de sista 5 hålen. Hur fan är det möjligt din feta fan? :rant:
|
Alla domare som viftar med röda korten på helt fel tillfällen - dra åt helvete:gun_bandana:
Alla målvakter som hänger tvätt, har såpa i nävarna och leker alla ballan utanför straffområdet - dra åt helvete:gun_bandana: Alla fittningar sista minuterna - dra åt helvete:gun_bandana: Alla straffmissar - dra åt helvete:gun_bandana: Alla limiteringar - dra åt helvete:gun_bandana: |
Citat:
Atalanta - dra åt helvete :gun_bandana: |
Cerci din soppa - varför tar du straffen i 93e minuten!! efter att tidigare i matchen slagit 2 pissfrisparkar rakt i muren.
Dålig straff + att jag bommar 13 på eutipset + att du sköt bort din klubb från Europaspel nästa år. Bra gjort!!! Cerci - Torino |
Cerci:gun_bandana:
|
:rant:
TV4 - jävla skit(k)anal!!!!!!!!!!!!!!! jävla kuksugare som sitter och bestämmer över huvudet på oss konsumenter. här har man suttit och sett fram emot en trevlig eftermiddag i vanlig ordning. och sen flyttar dom sändningen till en betalkanal. ni får dra så jävla långt åt helvete det bara går... jävla fittslickare! fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :thumbdown: |
Liberaler som vill avveckla välfärden och totalt öppna gränserna. Värre än kommunister och nazister.
http://blog.bluecornerstore.co.uk/wp...05/Shut-up.gif |
Citat:
|
Nå voi vittu, domarinatserna överlag i detta VM sedan dom små marginalerna och sist och slutligen förbundskaptenens fair play insats :rant:
|
Vem fan går loss på mina flickor med en såg???? :sad44::sad44::sad44:
Japan pop group AKB48 cancels events after attack edit: Ojdå, tom svenska medier fick med det Japansk popgrupp anfölls av sågman Citat:
|
Citat:
Det kommer resultera i att dessa individer måste försörja sig på kriminalitet, åtminstone så länge arbetsmarknaden ser ut som den gör. |
|
Någon som såg Brasilien - Panama igår?
Hur kan man döma hands i straffområdet och ge rött kort men inte döma straff!!! Vilken domare. Rånade mig på Ö4,5 tack vare det. |
Citat:
Mycket märkligt domslut! |
Citat:
|
Citat:
|
Yeah det var offside i läget innan, därför ingen straff och frispark till Panama. Satt inte med ö2.5 och Brasil håller nollan. :-)
|
Sirius spelade idag årets sämsta match. Man missade två chanser som borde varit mål. Där gick stryktippset åt fan, överskattade jävlar...
|
Ogillar verkligen gubbar som RADERAR i sina spreadsheets för att det ska verka så jävla bra!
Senaste jag upptäckte var anv Mighty med spreadsheet Fotboll - Jämnt - 100 - Tillfällig 2. Pajas! |
Fega jävla domarjävel.
|
Citat:
|
Heat-SAS ö193.5 spelat.
Slutar med 193 poäng.... |
Ö2.5 kunde suttit i första halvlek.
Men ett komplett retard (idag igen) till domare sabbade det. Gg |
Citat:
|
Suarez den äckliga jävla ho... :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana:
|
Citat:
|
Arjen Robben så jävla vidrig. Dessa jävla svandyk..
|
Holland - Mexiko u2.5. Nu har jag fått nog.
|
Robben din lilla vidriga jävla filmare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
X2. Och 1-1 res.
sket sig rätt snabbt!!!! Fan |
Han överdriver, men kontakten finns ändå där, och då lägger sig 10/10 spelare i det läget.
|
JÄVLA K*K Tyskar.. dra åt helvete.. å 90 minuter hawaii fotboll slutar alltså 0-0.. KATASTROF!
|
Citat:
Mmm, en äcklig hora är han. Kostade mig 3papp. |